Enkelt etui til iPod Classic?

Diskuter iPod classic

Enkelt etui til iPod Classic?

Innleggav Humbro » tir 19.02.2008 1:54

Jeg pakket akkurat opp min nye 80 GB iPod Classic, og oppdaga til min forbauselse at det ikke fulgte med noe etui :-/ Det fulgte jo med et sånt fint lite hylster i et slags skaiskinn med alle ipoder ei stund, men det har de visst slutta med.

Jeg vet jo at de nye classicene ikke riper så lett, men jeg har litt vanskelig for bare å legge den løst i en ryggsekk lell. Noen som har gode tips til hvor jeg kan få tak i noe beskyttelse forholdsvis fort og billig?
medlem i 222 måneder
 

Re: Enkelt etui til iPod Classic?

Innleggav vekva » tir 19.02.2008 2:53

Gela Skins er ganske fete hvis du ikke vil gjøre den noe større.

Selv benytter jeg Contour iSee og er veldig fornøyd med det, selv om den blir litt større.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Enkelt etui til iPod Classic?

Innleggav Lost » tir 19.02.2008 7:50

medlem i 216 måneder
 

Re: Enkelt etui til iPod Classic?

Innleggav Humbro » tir 19.02.2008 15:37

Jeg er godt fornøyd med å ha den "bar" når jeg går med den i lomma o.l. Det jeg så etter var et enkelt etui til å ha den i når jeg ikke bruker den, men har den liggende i sekken e.l. Har kikka litt rundt i Apple-butikken, men finner bare dyre og fancy ting som er beregna på å gi tilgang til skjerm og clickwheel. Det jeg ser etter er enkelt.
medlem i 222 måneder
 

Re: Enkelt etui til iPod Classic?

Innleggav ondeper » tir 19.02.2008 16:37

Det du trenger er ein iPod-sokk. Telehuset og diverse andre kan selle dei seperat. Rundt 70 kr husker eg rett. Eller du og dine vinner kan spleise på ein pakke.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Enkelt etui til iPod Classic?

Innleggav Humbro » tir 19.02.2008 16:51

Takk for tipset! En ipod-sokk kunne gjort susen. Blir for dumt å kjøpe ei hel pakke, men hvis jeg kunne kjøpt en enkelt en for søtti spenn kunne det vært verdt det.
medlem i 222 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]