Problemer med iPod

Diskuter iPod classic

Problemer med iPod

Innleggav devin » lør 09.02.2008 21:48

Har en iPod Classic 30 gig som jeg har hatt siden konfirmasjonen min, rundt Mai 2006 tror jeg, og som jeg har brukt flittig til å både høre musikk og bruke som en liten ekstern harddisk. Men greia er at den for få uker siden streiket og ikke ville skru seg på. Det som ser ut til å være problemet er batteriet, men det er ikke noe jeg vet sikkert. Skjermen er svart, og den forblir svart uansett hva jeg finner på å gjøre.

Vet ikke om dette er relevant eller ikke, men siden jeg tror det handler om batteriet så kan det være fordi at jeg hadde iPoden konstant på lading når jeg ikke brukte den?
Har bare lada den via usb, og aldri stikk-kontakt.

Takker for all hjelp :)
medlem i 194 måneder
 

Re: Problemer med iPod

Innleggav ch_knapp » lør 09.02.2008 22:06

Prøvd å gjenopprette den?
Koble til iTunes og velg gjenopprett.

Hvis ikke vanlig reset funker:
-slå tastelås på, slå tastelås av, hold inne meny og midt-knappen til den starter på nytt.

Hvis ikke Restore hjelper må du til Apple med den. Dersom du nylig har byttet PC eller USB-port kan det hende den du nå bruker ikke fører strøm, kan være verdt å prøve å lade på en annen PC hvis Restore ikke hjelper.

(Forøvrig har iPod Classic 80GB HD. Det er en iPod 5G du har.)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Problemer med iPod

Innleggav devin » lør 09.02.2008 22:28

Okei, men da har jeg en 5G. iPod, sorry for det ^^,

Jeg har prøvd alt du nevner før, men jeg bare lurer på en liten ting... Stiller jeg ikke til kort når jeg ikke aner hvor kvitteringen er? Fikk nemlig iPoden til konfirmasjonen :-p

edit: tydligvis en ting jeg har glemt å nevne her. Når jeg kobler iPoden til PCen står det ''Very low battey - please wait". Dvs. Jeg får kontakt med PCen, men får den ikke opp på iTunes, og batteriet blir heller ikke noe bedre, uansett hvor lenge jeg venter
medlem i 194 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron