iPod Classic 160 GB. Problemer...

Diskuter iPod classic

iPod Classic 160 GB. Problemer...

Innleggav gnikkers » fre 08.02.2008 16:54

Hei!

Har en iPod Classic 160GB. Har iPod dock med s-video utgang. Får vist musikkvideoer ut på tv'n, men får ikke vist meny og bilder på skjermen. Kan noen hjelpe meg med hvordan man stiller inn dette på min iPod? Dette hadde vært til stor hjelp! :bitchin: :-)
(ps det som også er rart, er at jeg kjøpte den nyeste docken, men den virket ikke hos meg, jeg byttet med en kamerat m S-Videoutgand, da virket det) men jeg skulle så gjerne hatt sanger og bilder på skjermen) kan noen der ute hjelpe.

Mvh:

Gnikkers! :-)
medlem i 194 måneder
 

Re: iPod Classic 160 GB. Problemer...

Innleggav Seb123 » fre 08.02.2008 17:24

Det går ikke å vise menyen på TV-skjermen. Og det kommer heller ikke noe lyd med S-video kabel. Hvis du skal ha bilder på skjermen må du gå på Bilder-Innstillinger-Tv-ut på.
medlem i 200 måneder
 

Re: iPod Classic 160 GB. Problemer...

Innleggav gnikkers » lør 09.02.2008 8:35

Jeg fant ut av visst du trykker på fjernkontrollen på PLAY da kommer det bilder, så man kan spille av Musikkvideoer,samt se bilder, men ikke få opp Menyen, når man feks. sitter i sofan og vil finne en ny sang,,?? Kommer ikke sangene opp på TV? slik at jeg kan trykke next på fjernkontrollen???
Vet at det ikke kommer lyd m S-Video, kjøpte derfor den nyeste docken uten s-video og kabler (dyre var de også) kom da kun lyd ikke Musikkvideoer, så derfor byttet jeg med en som fikk min dock med line ut og gul,rød og hvit kabel, hos han virket det, hos meg måtte altså S-video til for å få bilde, nå har jeg brukt penger på nye kabler som skal gå fra Docken og inn til forsterkeren. Virker Ipod helt forskjellig?? virker som den lever sitt eget liv :) PS! Det blir meget bedre bilde m den gamle docken m S-Video, vi har sjekket det ut... Så visst dere får tilgang på den gamle docken så er den bedre enn den nye.

Det er forunderlig at man ikke får opp hvilke sanger man spiller når den er koblet til tv, det syns jeg er rart og noget irriterende, når man har 12 tusen sanger på ipoden.
Kanskje man heller skulle gått for ett media center. :-/

Takker for svar, er det fler der ute som har erfaringer, er jeg takknemmelig for fleres svar,siden jeg er nybegynner.

Hei Ronny :)
medlem i 194 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron