Problemer etter oppdatering til 1.1

Diskuter iPod classic

Problemer etter oppdatering til 1.1

Innleggav newwavefunk » tir 22.01.2008 2:56

Jeg har bare hatt problemer etter at jeg oppdaterte min forholdsvis nye iPod Classic 160G til programvare 1.1, som jeg gjorde for ikke mange dagene siden. Etter dette har iPoden oppført seg rart, jeg får feilmeldinger i iTunes på pc-en (Windows XP) når jeg kobler til iPoden, og den vil tilsynelatende ikke synkronisere. Tidligere gikk dette veldig greit, og tok ikke lang tid. Det ser altså ut som den den synkroniserer, men ingenting skjer. Klarte etter første dag å gjenopprette iPod, og trodde dette skulle løse problemet, men neste gang jeg koblet den til, oppsto samme problemet. Musikken min ligger på en ekstern disk, og jeg har også forsøkt å oppdatere fra en laptop som er nyere en stasjonærmaskinen min (mer el mindre helt ny maskin), da jeg tidvis har hatt problemer med den gamle stasjonær-pc-en. Men akkurat det samme skjer her. I tillegg så henger hele iTunes seg opp.

Jeg har hatt en 80GB-utgave i over et år, til jeg skiftet den ut nylig, men aldri opplevd lignende problemer før.

Noen som har opplevd tilsvarende og som har gode råd?
medlem i 194 måneder
 

Re: Problemer etter oppdatering til 1.1

Innleggav aquemini » ons 23.01.2008 17:12

har også akkurat samme problem. Den begynner å synkronisere med itunes og mens den overfører sangene kommer det beskjed om at ipod'en ikke har nok minne. utrolig frustrerende. Har noen en link til fw: 1.0.3?
medlem i 194 måneder
 

Re: Problemer etter oppdatering til 1.1

Innleggav aireX » tor 24.01.2008 1:51

Er 1.1 oppdateringen som fikset lagg i Cover Flow?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]