Batteri

Diskuter iPod classic

Batteri

Innleggav Midaz » ons 16.01.2008 19:56

Fekk meg ein ipod classic til jul..oppdaga nettopp at batteriet er mykje dårlegare enn det skal vere..varar berre nokre timar men skal vare 30???...Er det nokon reglar for første gong du lada opp ipoden eller generell lading som eg ikkje har fått med meg...kan det vere nokon innstillinga som eg har på som tar VELDIG mykje batteri...Nokon som veit noke???
medlem i 196 måneder
 

Re: Batteri

Innleggav kovacs » ons 16.01.2008 20:03

Midaz skrev:Fekk meg ein ipod classic til jul..oppdaga nettopp at batteriet er mykje dårlegare enn det skal vere..varar berre nokre timar men skal vare 30???...Er det nokon reglar for første gong du lada opp ipoden eller generell lading som eg ikkje har fått med meg...kan det vere nokon innstillinga som eg har på som tar VELDIG mykje batteri...Nokon som veit noke???


Må lades helt opp, og så lades helt ut, helst 2-3 ganger, så bør det holde langt mer.

30 timer høres ut som en utopi, dog. Men jeg får ca 12 timer på min (gamle) Nano.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Batteri

Innleggav Midaz » ons 16.01.2008 20:04

men viss eg ikkje gjorde det den første gangen??kan batteriet blitt ødelagt da?
medlem i 196 måneder
 

Re: Batteri

Innleggav kovacs » ons 16.01.2008 20:17

Midaz skrev:men viss eg ikkje gjorde det den første gangen??kan batteriet blitt ødelagt da?


Tviler på det. La det lade helt ut ved å spille til den dør. Så lader du den godt opp og spiller til den dør ut igjen. 2-3 ganger. Så burde det gå helt fint.

Hvis du fortsatt har problemer etter det ville jeg tatt den inn på garanti.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]