Sprm om iPod camera conector og DVI til videoadapter!

Diskuter iPod classic

Sprm om iPod camera conector og DVI til videoadapter!

Innleggav kj » lør 01.12.2007 21:34

Da har jeg bestilt den iPod camera conector fra Applestore.

Siden det ikke ser ut som det går an å koble til iPod med usbkabel/kortleser only....

Men er det noen som kan svare om den faktisk virker på den nyeste iPod classic 160GB ?

Eller om det faktisk finnes andre muligheter for å overføre jpg og raw filer fra kamera eller minnekort? hardware eller software til iPoden???


Har også bestilt DVI til videoadapter... men den som det ikke står PAL på... Vet at Europa er PAL standard.. men håpet at den andre var "universal".. siden tv/video osv ofte har en svitch mellom disse standardene.

Skulle gå greit å bruke den jeg har bestilt? Vil jo bare være teit man må ha en for hver verdensdel man skal til... Reiser en del og av og ti er det greit å bruke mbp som dvd spiller...

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Sprm om iPod camera conector og DVI til videoadapter!

Innleggav iTouch » søn 02.12.2007 6:58

Camera connector fungerer ikke og per idag er det ingen annen løsning for dette (så fremt det ikke har kommet nå de siste dagene, da stiller jeg meg i skyggen) men frem til det motsatte er bevist kan du bare returnere den.. :P

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Sprm om iPod camera conector og DVI til videoadapter!

Innleggav kj » søn 02.12.2007 19:05

Det var jo noe dritt, men hvorfor ikke? er dingsen koblet med software i de ipodene den virker på? Men dermed ikke i classic?

kjøpte 160 Gb ipoden i den tro at jeg kunne bruke mye av denne plassen som backup lager for bildefiler når jeg er ute å reiser... men da er man tydeligvis avhengig av å ha med en MB eller MBP også... :-(

iPoden er jo i utgangspunktet en hardisk + litt til som gjør det mulig å bruke den som musikk spiller...

Må vel finnes noen løsninger? Jeg er vel ikke den eneste som har dette behovet?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Sprm om iPod camera conector og DVI til videoadapter!

Innleggav MRee » tir 25.12.2007 15:28

Ja jeg er visst bare enda en som har gått i denne fellen.
Og nei jeg har ikke klart å finne en løsning heller. Har heller ikke klart å finne en ren CF minnekortleser. Og da jeg reiser i morgen er jeg vel enkelt og greit FUCKED. Men visst noen vet en løsning så vennligst svar snarest
medlem i 195 måneder
 

Re: Sprm om iPod camera conector og DVI til videoadapter!

Innleggav kj » ons 09.01.2008 23:57

Apple må se og ta kundene sine mere på alvor! Hva med alle de som hadde gamle versjonen som camera conector fungerte på men som kanskje trenger en ny en fordi den gamle ipoden ble for liten eller er slitt osv...

Skal de ikke lenger få lov til å gjøre som de er vant med og sitte med masse utstyr de plutselig ikke kan bruke!!!

Ja jeg ser det smarte i den store industrien med kjekt "tilbehør"....
Gi oss heller det vi trenger i en liten kjekk ipod... (kan ikke være så vanskelig å få en innebygd radio)

Kunne koble en kortleser direkte eller kameraet!

Og gi oss tilbake firewire i samme slengen!!! skal vel alltids kunne betale noen hundre mere for å få det som er fornuftig i en pakke!

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron