Jogge med iPod Classic?

Diskuter iPod classic

Jogge med iPod Classic?

Innleggav roanmy » tor 29.11.2007 1:13

Da jeg kjøpte min iPod G4 (Uten fargeskjerm), var en av tingene Apple brukte som salgspunkt på sidene sine var at den hadde noe anti-skip greier som gjorde den perfekt til joggeturen.

Når jeg kjøpte min G5, da G4 ble ødelagt, gjorde de ikke det lenger.
Og det jeg fant ut da jeg jogget med den var at det fikk den til å fryse/henge seg opp og restarte seg helt plutselig.

Det jeg da lurer på er hvorvidt det går fint å jogge med en av de nye classicene? iPod Nano har litt liten lagringsplass.
medlem i 196 måneder
 

Re: Jogge med iPod Classic?

Innleggav wilhel1812 » tor 29.11.2007 1:16

har ikke hatt noen problemer, og jeg har mistet den i bakken og slikt uten at det stopper.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Jogge med iPod Classic?

Innleggav turbanjon » tor 29.11.2007 1:28

Hvor lange joggeturer tar du da? Siden du trenger mer enn 8 gig med mp3 filer ;) hehe.
medlem i 196 måneder
 

Re: Jogge med iPod Classic?

Innleggav wilhel1812 » tor 29.11.2007 2:00

han bruker kanske iPoden til mer enn jogging...

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Jogge med iPod Classic?

Innleggav chello » tor 29.11.2007 9:18

Og min harddisk på min 3 år gamle 40GB iPod er død. På eBay fant jeg en helt ny disk for ca. kr.600,- inkl. frakt http://stores.ebay.ca/The-DemiGods-of-iPod-Parts

Så får vi se om dt funker ;-)
medlem i 216 måneder
 

Re: Jogge med iPod Classic?

Innleggav ondeper » tor 29.11.2007 11:00

Ja det fungerer noe lunde. Har brukt min 3G iPod på løpe/jobbe (20-40 min) turer nå i over eit år utan noe problem. iPoden har ein buffer på ca 20-25 minutter før hardisken må spinne for å fylle bufferet. Så korte turer fungere bra.

Klue er å la iPoden ligge stabilt når hardisken må spinne, den linker svært lite å bli forstyrret :-( , eg bruker ei veske som festes på hofta som gjør at den alltids står vertikalt.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron