Slette album / spor på gammel nano

Diskuter iPod nano

Slette album / spor på gammel nano

Innleggav Oldie » fre 06.09.2013 15:07

Hei

Er det noen som kan si meg hvordan jeg sletter album / artister / spor på en gammel nano ?

Fint om noen i detalj kunne si hvordan jeg går fram.

Jeg har ryddet opp i duplikate spor ( samme sang lå dobbelt ) på PC'en og slik ligger det også på Nanoen - og jeg er redd for at dersom jeg synkroniserer så får jeg samme problemet på nytt på PC en

Takk for svar

Oldie
medlem i 177 måneder
 

Re: Slette album / spor på gammel nano

Innleggav HEFJELLS » fre 06.09.2013 16:57

Det enkleste er å gjennopprette Nanoen i iTunes. NB! Innhold og innstillinger slettes!
Det gjøres slik:
1A Åpne iTunes. Klikk på iTunes helt oppe til venstre på skjerm og klikk på Valg i rullemenyen. Klikk deretter på Enheter i Vinduet som dukker opp.
1B På Mac: Trykk på CMD + Tast med kommategn. (første til høyre for M) Klikk deretter på Enheter i vinduet som dukker opp.
2 Sett kryss i ruten ved Hindre iPod, Ipad, Iphone-enheter å synke automatisk. Klikk på ok.
3 Koble til iPoden og klikk på den. (under Enheter til venstre i iTunes.)
Trykk på Gjennopprett. Alt på iPoden vil bli slettet og den gjennopstår som ny. Da kan du legge inn igjen det som er ønskelig. Koble deretter fra iPod.
Når iPod er frakoblet, gjenta punkt 1A eller B og fjern krysset ved Hindre iDingser å synke automatisk linjen hvis ønskelig. Da vil iPoden synke automatisk når den kobles til ved senere anledninger.
medlem i 163 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron