Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Diskuter iPod nano

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » fre 02.12.2011 0:03

Fikk kovolutt jeg å. men samma det da. Du får ny ripefri ipod tilbake. vær heller takknemlig.

Men jeg syntes at det var forvirrende instruksjon. forsto ikke at kun performa invice skulle ligge i plastlomma.

Btw ikke legg alle oppi. sjåføren skal ha to av dem :S han åpnet lommen og tok ut ark.

veldig forvirrende :S

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav FluffyB » fre 02.12.2011 18:33

Fått returpakke!
Teipet bare på en sånn plastsak med papirene inni jeg. Går seg sikkert til. Krysser fingrene. :-)
medlem i 149 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav iamgreen » tir 06.12.2011 9:50

UPS har da klart å sende min returpose tilbake til Nederland. Påstår at de har prøvd å levere til meg to ganger, men jeg har vært tilstede begge gangene uten at de har kommet... Ringte kundeservice, men de var ikke så veldig til hjelp. Den ene gangen jeg ringte så spurte jeg om leveringstiden deres (by end of day), men det var ikke slutten av dagen fikk jeg beskjed om, det kunne være alt mellom kl 09.00 og 17.00. :-/
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » tir 06.12.2011 11:01

Jeg var ikke hjemme da de skulle levere retur posen til meg. Men de la den i postkassen.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav -Even » tir 06.12.2011 12:13

Jeg må ha skrevet feil mailadresse da jeg registrerte min, fikk aldri noe mail fra dem. Men fikk returpose forrige uke, som de forhåpentlighvis hentet i skolens resepsjon (bor på internat på skolen), har hvertfall ikke hørt at det ikke gikk.
Så blir det spennende å se om det kommer noe ny iPod etterhvert, det så her på tråden ut som det tok 6 uker. :)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav betong » tir 06.12.2011 16:17

Dette var litt av et byråkrati, og jeg er selv byråkrat!
Fikk UPC på døra i går kveld og jeg fikk heller ingen returklistremerke i forsendelsen.
UPC ville derfor ikke sende bud for å hente returpakken. Ringte apple som etter en evighet på vent klarte å sende meg til en danske litt oppe i systemet som kunne forklare meg at det var en del rot her, men at hun skulle sende meg en returseddel på mail.
Da jeg ikke fikk noen mail før arbeidsdagen var ferdig tok jeg saken i egne hender og benyttet framgangsmåten beskrevet i denne tråden med plastlomme og "proforma invoice". Her står nemlig et tracking nr. budet kunne bruke..og vips var pakken på vei tilbake til nederland.

Dansken på telefonen kunne fortelle meg at det som blir sendt ut i retur er en tilsvarende eller bedre vare. Så her kan en risikere å få alt fra 1.gen nano til siste type alt ettersom hva som er på lager. Men hun kunne hvertfall garantere ubrukte varer.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Felixcool13 » tir 06.12.2011 16:57

Nå har Apple fått ipoddene mine og de er på vi tilbake, når jeg trykke på tracking nummeret så står det at den skal tilbake til meg fra Ups den 12,01,2011 så lurer på hva de holder på med... ;)

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav iamgreen » tor 08.12.2011 10:16

Og der var pakken tilbake fra Nederland, og ny ventet levering er i morgen.. Spesielt. Håper de kommer denne gangen da, og at jeg får sendt ipoden nå. Irriterende at ikke UPS kan ringe å gi beskjed når de kommer.

-Der kom den jaggu med posten.
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Felixcool13 » tir 13.12.2011 15:27

Hvilken generasjon fikk du?? ;)

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav iamgreen » tir 13.12.2011 15:43

Hehe, har ikke fått noen enda. Fikk sendt returposen på torsdag, men de har ikke oppdatert sporingsnr enda, så vet igrunnen ikke. :-) Har du fått igjen?
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Felixcool13 » tir 13.12.2011 18:00

Nei, leste feil, så jeg trodde du hadde fått pakken med ipodden tilbake fra Nederland.

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav geircito » fre 16.12.2011 1:31

Status for min iPod Nano 1.gen:

Bilde

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav burlefot » ons 21.12.2011 10:54

Noen som har fått et returprodukt ennå? jeg har samme status som geircito og slik har den stått i noen uker nå. Ikke at det haster, men hadde vært kjekt å vite hva som dukker opp - ny eller gammel?
medlem i 178 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Macaholic » tor 29.12.2011 16:01

Bumper denne. Noen som har fått produkt tilbake?
medlem i 183 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav iamgreen » fre 30.12.2011 12:09

venter enda... :S
medlem i 210 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]