Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Diskuter iPod nano

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav BobKaare » lør 18.02.2012 11:02

Pakker som sendes med UPS kan spores på http://www.ups.no
medlem i 145 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav casablanca » man 20.02.2012 11:03

Da fikk jeg pakken fra Apple som innehold UPS posen og en mengde papirer, men det kommer ikke helt frem hvordan jeg skal gjøre dette.

1. Det er en adresseklistrelapp. Skal den festes på UPS posen der det står "Place UPS shipping documentation here" (eller er dette for papirene jeg fikk?), eller skal den påklistres forsiden av posen (der det er et stort UPS logo)?

2. Jeg fikk 5x "Invoice" og 6x "Proforma invoice". Det nevnes ikke noe om disse i dokumentasjonen fra Apple. Skal de legges inni UPS posen eller påklistres utenpå? Og isåfall, hvor mange av disse skal legges ved? Regner med at jeg skal beholde 1 av hver selv.

Det fulgte riktignok med dokumentasjon fra Apple, men der stod det bare om UPS bestilling samt at man må ta sikkerhetskopi av iPod'n osv.
medlem i 220 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav andiab » ons 14.03.2012 10:26

Dette synes jeg var et elendig program. Har ventet over 6 uker nå siden apple mottok min 1. gens ipod.

Kommunikasjonen er vesentlig dårlig med apple og man får ikke vite noe om når man vil motta erstatningsenheten.

Hadde jeg vist dette på forhånd, ville jeg mest sannsyligvis ikke benyttet meg av dette tilbudet. Stort minus i boka mi apple.
medlem i 148 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » ons 14.03.2012 11:14

Det tar minst 6 uker!
IKKE KLAG!!! Maken til oppførsel!

Hvem andre produsenter lar deg lever inn så GAMMEL iPod for batteri feil?? INGEN!

Og hvem andre produsenter gir deg helt ny iPod i retur? Ingen.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav BobKaare » ons 14.03.2012 15:32

Ha tolmodighet, i Apple sitt Utskiftingsprogram for iPod nano (1. generasjon) står det:

Ditt iPod nano-serienummer vil bli sjekket for å kontrollere at enheten er berettiget til dette programmet. Du vil motta en erstatningsenhet ca. 6 uker etter at vi mottar din nåværende iPod nano (1. generasjon).

Eg har venta i 4 veker, går sikkert nokre veker til, godt eg har telefon med samme musikken på.
medlem i 145 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav arigold » ons 14.03.2012 17:49

Fikk e-post fra Apple om at de i dag har sendt meg en ny iPod Nano i posten. Ut i fra serienummeret så kan jeg se at dette er 6. gen :)

Det har tatt veldig lang tid, men det skal nevnes i denne sammenheng at iPoden min var ødelagt og ikke i bruk lengre. At de i det hele tatt skiftet den ut er et under.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav BobKaare » tor 15.03.2012 18:45

Der var ipoden min på vei tilbake. Ein gammal nano med knust skjerm bilr til ein ny og fin nano, ikkje verst!
medlem i 145 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav casablanca » tir 20.03.2012 17:22

Er det et fraktfirma eller posten som kommer med de nye iPodene? Mail fra Apple sier min er på vei og har gitt meg et sporingsnummer, men hverken på posten eller UPS sine sider blir det gjenkjent.
medlem i 220 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Criz » lør 24.03.2012 23:32

Svarte, nå håper jeg at jeg huska på legge ved alle papirene, la vel med 2 eller 3? :S Er litt usikker på om han fraktmannen tok med alt da.. Han skulle jo "fikse det" iom at det ikke var noen konvolutt på pakka..

Brukerens avatar
medlem i 160 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav sverrea » tor 29.03.2012 16:47

Har nå ventet i over to uker siden ny ipod ble sendt fra Apple. Det er over syv uker siden de mottok min gamle ipod. Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre? :-)
På forhånd - takk!
medlem i 167 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav teedjay » fre 30.03.2012 0:03

Ikke så mye annet å gjøre enn å vente? Var nevnt inntil 10 virkedager i mailen fra Apple. Så for mitt vedkommende bør den komme i morgen :bitchin:
medlem i 199 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Brutti » søn 01.04.2012 3:43

Hei,

Nøyaktig to uker siden jeg fikk sporingsnummer som ikke fungerer på posten eller ups. Lurer på hvor lang tid det tok når apple hadde sendt iPoden(e)

Sitter å venter på 2 nye iPod nano, så tålmodighet er en dyd. Synes bare at når det har tatt 2 uker at det begynner å bli mye. Noen av dere andre som har hatt noen opplevelser med dette?
medlem i 197 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav 4r0de » søn 01.04.2012 21:01

Jeg venter også på å få ny iPod Nano.. Ble visstnok sendt 16/3, men venter fortsatt.. Skjønner heller ikke noe av dette "sporingsnummeret" de har lagt ved. Tålmodighet er en dyd.
medlem i 143 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Criz » man 02.04.2012 16:06

Min ble også sendt 16/03. Sporingsnummeret virker ikke, og ikke fått noe enda. Kanskje det blir sendt per sykkel? :p

Brukerens avatar
medlem i 160 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav teedjay » man 02.04.2012 17:18

Jeg fikk min i dag. En sølvfarget 8GB iPod Nano uten ekstrautstyr, fin sak!
medlem i 199 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]