Raverxx skrev:Når du ringer til Ups, si at du ikke har fått med dokument mappe, så ordner de så budet har med mappe som klistres på pakken. Det er bare proforma fakturaene som skal legges i mappen.
Kjære .............
Vi har mottatt din anmodning om utskifting av IPOD NANO. Din reparasjons-ID er .........
Serial Number: ......
Vår første diagnose angir at produkterstatningen mest sannsynlig dekkes av garantien, en AppleCare Protection Plan eller at annet Apple-program for reparasjon eller utskifting, så det skulle ikke påløpe noen kostnader for deg. Vi vil underrette deg hvis vi har spørsmål eller tvil med hensyn til reparasjonsdekningen.
Innen to virkedager skal du motta returinstruksjoner for originalproduktet og emballasjen du skal bruke. Ikke bruk noen annen emballasje. Hvis originalproduktet blir skadet under transport på grunn av feil emballasje, vil det ikke være berettiget til service og vil bli returnert til deg ureparert. Ikke inkluder tilleggsutstyr som hodetelefoner eller strømadapter, fordi dette ikke vil bli returnert til deg. Forsendelsestiden til Apple vil være rundt to virkedager. Apple vil sende deg en e-postmelding når produktet ankommer reparasjonssenteret. Hvis du bor langt unna, kan leveringstiden være på opptil ti virkedager.
alexo89 skrev:Samme skjedde her. Apple har sagt begge gangene jeg ringte at de slet med utsendelsen av retur posene i europa.
Your request has been submitted.
Apple will send you a box with shipping instructions to mail your iPod nano to us. Apple will then send you a replacement iPod.
Please save a PDF of this page for your records. You can check the status of your request via Check My Repair Status using your Repair ID, shown on the left of this page.
Registrerte brukere: Google [Bot]