Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Diskuter iPod nano

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav FluffyB » man 28.11.2011 21:13

Alexo89: kikket på forumforside, kikket på mac1 forside, ser ikke sak om forsinkede nanoer? Men det forklarer jo mye.
medlem i 149 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » man 28.11.2011 21:15

ipod1.no litt lengre ned står det om utbytte av nanoer. og kommentarer der la jeg inn info hva apple har sagt ;)

Ha en god kveld.

De har forøvrig utvidet tiden å levere in fra 10 dager til x uker

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav casablanca » man 28.11.2011 21:49

Hvor lenge varer innbyttekampanjen?
Ingen vits å sende den inn om man må "stå i kø" i evigheter ;)
medlem i 221 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » man 28.11.2011 21:50

Trur ikke de har den i evighet. og er ingen kø. det tar 6 uker uansett når du sender den inn ;)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Felixcool13 » ons 30.11.2011 14:01

Nå har jeg endelig fått returposene, og de skal hente ipodden i dag blir spennende å se hva som skjer :-)

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » ons 30.11.2011 17:44

Fikk min å.
Men skjønte ikke helt hvordan man sender tilbake.

Forstått at man skal legge ved alle arkene som var med bortsett fra et av hvert.

Men står jo at de skal festes på utsiden. skal virkelig alle de festes på utsiden?
Og det er jo ingen måte for meg å gjøre det? gjøres det av UPS når de henter da?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Felixcool13 » ons 30.11.2011 23:07

Det je gjorde var å ringe å avtale hentetid, fikk det samme dag. Jeg tok ikke noen ark inne i pakken bare ga han mannen som kom de arekene han ville ha :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » ons 30.11.2011 23:09

Festet han arkene på pakken? er det ikke lurt å legge inn et ark i pakken så apple vet hvems ipod det er da? :P

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Felixcool13 » ons 30.11.2011 23:21

Han sa at han skulle ordne det ;)

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Raverxx » ons 30.11.2011 23:24

Når du ringer til Ups, si at du ikke har fått med dokument mappe, så ordner de så budet har med mappe som klistres på pakken. Det er bare proforma fakturaene som skal legges i mappen.
medlem i 199 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav Uggelfuggel » tor 01.12.2011 1:38

UPS kom i dag med returpakken og tok med seg min samboers iPod samtidig. Effektivt. :)

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » tor 01.12.2011 8:46

Raverxx skrev:Når du ringer til Ups, si at du ikke har fått med dokument mappe, så ordner de så budet har med mappe som klistres på pakken. Det er bare proforma fakturaene som skal legges i mappen.


Hvem faktura er det? det er jo to stk. en på 24 kr og en over 1000. elelr er jo mange av hver da..

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav PowerBook » tor 01.12.2011 23:34

Dette er helt idiotisk!
Kraftig språk, men helt på sin plass.

Den 12. november anmodet jeg bytte av min nano, og mottok samme dag denne e-posten:
Kjære .............

Vi har mottatt din anmodning om utskifting av IPOD NANO. Din reparasjons-ID er .........

Serial Number: ......

Vår første diagnose angir at produkterstatningen mest sannsynlig dekkes av garantien, en AppleCare Protection Plan eller at annet Apple-program for reparasjon eller utskifting, så det skulle ikke påløpe noen kostnader for deg. Vi vil underrette deg hvis vi har spørsmål eller tvil med hensyn til reparasjonsdekningen.

Innen to virkedager skal du motta returinstruksjoner for originalproduktet og emballasjen du skal bruke. Ikke bruk noen annen emballasje. Hvis originalproduktet blir skadet under transport på grunn av feil emballasje, vil det ikke være berettiget til service og vil bli returnert til deg ureparert. Ikke inkluder tilleggsutstyr som hodetelefoner eller strømadapter, fordi dette ikke vil bli returnert til deg. Forsendelsestiden til Apple vil være rundt to virkedager. Apple vil sende deg en e-postmelding når produktet ankommer reparasjonssenteret. Hvis du bor langt unna, kan leveringstiden være på opptil ti virkedager.

Her lovet de altså at jeg skulle motta emballasje og instruksjoner innen 2 (to) virkedager, mens det i realiteten tok 14 virkedager. Pakken ble innlevert hos UPS i går 30. november, så det er åpenbart Apple og ikke UPS som har skylda.

Om ikke det er nok så er forsendelsen ufullstendig.
Instruksjonene henviser til en transparent mappe som skal bruker til å feste Proforma Invoice utenpå konvolutten ved retur til Apple. Men å sende med en slik mappe det gidder de tydeligvis ikke.
Ringer Apple Support i morgen... :rolls eyes:
medlem i 238 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav alexo89 » tor 01.12.2011 23:36

Samme skjedde her. Apple har sagt begge gangene jeg ringte at de slet med utsendelsen av retur posene i europa.

At de ikke la ve dtransparrent pose er tragisk.

Fikk beksjed fra UPS å bruke sånn ring perm pose og legge dokumentene i. perfoma invoice.

og tape på :)

Jeg hadde postens bag å feste på. så null stress. men men

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du en iPod nano 1. generasjon? Les dette.

Innleggav PowerBook » tor 01.12.2011 23:56

alexo89 skrev:Samme skjedde her. Apple har sagt begge gangene jeg ringte at de slet med utsendelsen av retur posene i europa.

Ok, greit å vite at det ikke bare er meg.
En annen ting jeg stusser på er at vi får en konvolutt å returnere i, da teksten på nettsiden når jeg fullførte anmodningen henviste til en boks. Kunder i USA skriver at de mottok en boks, mens jeg mottok en flat konvolutt. Hmmm...
Your request has been submitted.
Apple will send you a box with shipping instructions to mail your iPod nano to us. Apple will then send you a replacement iPod.
Please save a PDF of this page for your records. You can check the status of your request via Check My Repair Status using your Repair ID, shown on the left of this page.


Kan alltids finne en lomme av noe slag til Proforma Invoice, men det er jo ikke slik det skal være. Blir spennende å høre hva Apple har å si i morgen.
medlem i 238 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]