Lavt volum på Ipod nano 5g

Diskuter iPod nano

Lavt volum på Ipod nano 5g

Innleggav Silentbob » man 03.10.2011 10:47

Hei,

Har nylig fått en Ipod nano 5g (A1320) og den spiller ganske lavt. Den forrige ipoden jeg brukte var en nano 1g og den spilte mye høyere og jeg skjønner ikke helt hva jeg kan gjøre. Er tidligere vant med at musikken overdøver lyden "utenfor", men denne ipoden er ikke i nærheten. Jeg har økt volum på alle sangene, sjekket at volumet er på topp på selve ipoden,prøvd ipod volumebooster og gopod uten hell. Noen tips?
medlem i 149 måneder
 

Re: Lavt volum på Ipod nano 5g

Innleggav ddybing » man 03.10.2011 12:15

Lyden er ikke begrenset via iTunes?
Er en funksjon som gjør at man kan velge hvor høyt man vil at iPoden skal kunne spille, f.eks hvis man ønsker at mindre barn ikke skal kunne spille høyt etc. Er det noe sånt aktivert i iTunes når du kobler den til?

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Lavt volum på Ipod nano 5g

Innleggav Silentbob » man 03.10.2011 12:46

Hmm. Tviler. Gjennomrettet hele greia når jeg fikk den til standardinnstillinger og bruker min egen data når jeg bruker itunes. Vet du hvor jeg eventuelt kunne funnet en sånn begrensning?
medlem i 149 måneder
 

Re: Lavt volum på Ipod nano 5g

Innleggav ddybing » man 03.10.2011 12:49

Etter gjenoppretting skal nok det bli borte.
Jeg tror det ligger nederst i Generelt når du har klikket på iPoden, gjør i hvertfall det på min Shuffle. Jeg har min iTunes på engelsk, men her står det i hvertfall "Limit Maximum Volume". Ser sånn ut.

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Lavt volum på Ipod nano 5g

Innleggav Silentbob » man 03.10.2011 13:09

Hm, nei, var allerede på maks. Rart. Bare spytter inn at jeg har prøvd med flere forskjellige headset og vet det ikke er det som er skylden.
medlem i 149 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron