Ipod nano som går i dvale/musikken stopper

Diskuter iPod nano

Ipod nano som går i dvale/musikken stopper

Innleggav Tiina » tor 26.05.2011 8:52

Kjøpte meg en ipod nano i fjor, som plutselig fikk problemer. Når skjermen går i dvale (blir svart) stopper musikken. Dette skjedde etter at jeg hadde synkronisert den med ny musikk. Forsøkte å resette ipoden, testet følgende: resatte den til fabrikkinstillinger, lyttet til en låt i itunes (den var hel og fin i itunes) la den på ipoden og lyttet til den i ipod: Samme problem, musikken stopper når den går i dvale.

Problemet gjelder all musikken på ipoden, både de låtene som ble lagt til når jeg fikk den, og de som er lagt til senere. All musikken i itunes på macen min er hel, når jeg hører på de samme låtene på macen min er det ikke noe problem.

Fikk en erstatnings ipod, men den har samme problem... Det kan nesten virke som om det er noe problemer med selve overføring av musikk fra min datamaskin til ipod? Eventuelt at ipoden har en eller annen innstiling på som jeg ikke har funnet ut av.

Noen som har slitt med samme, og har løsningen? Kan man eventuelt hindre at ipod går i dvale med en eller annen innstilling, for det er der musikken stopper.
medlem i 216 måneder
 

Re: Ipod nano som går i dvale/musikken stopper

Innleggav andreahelles » søn 29.05.2011 23:43

Har du sjekket at ledningen til høretelefonene er skikkelig i? En venn av meg hadde samme problemet, og oppdaget til slutt at hun ikke hadde trykket pluggen helt inn. Nano har nemlig en batterisparefunksjon som gjør til at musikken stopper om det ikke er tilkoblet høretelefoner når skjermen går i dvale ;)
Håper det løser seg!
medlem i 153 måneder
 

Re: Ipod nano som går i dvale/musikken stopper

Innleggav Tiina » man 30.05.2011 7:48

Jeg kan teste. Testet riktignok med et annet headset tidligere, og fikk samme problem da også. Men får gjøre det igjen...
medlem i 216 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]