Ipod Nano ødelagt!

Diskuter iPod nano

Ipod Nano ødelagt!

Innleggav Camacho123 » man 27.09.2010 15:36

Jeg har en ipod nano, ganske ny. Jeg har ikke hatt noen problemer med den tidligere, før jeg kom på skolen igår. Mens jeg hørte på en sang frøs hele skjermen seg selvom sangen fortsatte å spille, men når sangen var ferdig ble det helt stille og skjermen gikk over til å vise apple-merket, og slik har den vært til nå. jeg har prøvd å putte den i lader, jeg har prøvd Menu+Circle trikset og jeg har prøvd å koble til datamaskinen, men ingenting fungerer.. Noen som vet hva problemet er? :-/
medlem i 163 måneder
 

Re: Ipod Nano ødelagt!

Innleggav ageNine » ons 29.09.2010 17:54

Camacho123 skrev:Jeg har en ipod nano, ganske ny. Jeg har ikke hatt noen problemer med den tidligere, før jeg kom på skolen igår. Mens jeg hørte på en sang frøs hele skjermen seg selvom sangen fortsatte å spille, men når sangen var ferdig ble det helt stille og skjermen gikk over til å vise apple-merket, og slik har den vært til nå. jeg har prøvd å putte den i lader, jeg har prøvd Menu+Circle trikset og jeg har prøvd å koble til datamaskinen, men ingenting fungerer.. Noen som vet hva problemet er? :-/


Jeg har ingen peiling på dette området, men det jeg gjorde når iphonen min frøs var å vente en liten stund også koblet jeg den til en annen maskin til itunes.

Vet ikke hvilken faktor som hjalp, but that's what I did..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]