iPod Nano - uten garanti

Diskuter iPod nano

iPod Nano - uten garanti

Innleggav hansingehagen » tor 12.11.2009 18:49

Jeg kjøpte meg en ny iPod Nano (5 gen.) fra Apple Store 9. september.
Etter 1 mnd. sluttet den å virke. Jeg fikk ikke slått den på på noen som helst måte. Jeg prøvde med alle tips fra nettsider og fra forum rundt forbi, uten hell.
Jeg fikk så satt opp ett returbrev til Apple. I dette fikk jeg beskjed om at jeg vil bli trekt 1480,- om produktet ikke komme inn til Apple før 10 dager. Det gikk bra. Men, så fikk jeg beskjed om:

Etter inspeksjon av din iPod, Apple teknikere har funnet skader som ikke er dekket av Apple's Ett (1) Års Garanti eller AppleCare Protection Plan. Fordi Apple alt har sendt deg en utbyttelses iPod, vil Kredit kortet ditt bli belastet 849.75, som ble nevnt da du søkte service.


Denne er jo fra september 2009 og jeg vet ikke fortsatt hva det var som var galt med den. Er det noe som jeg har gjort galt med den? ... hadde de bare fortalt hva det var. Jeg kan ikke husk noen som helts "overbelastning" eller skadesituasjon ved den. AppleCare Service har ingen email reply (siden dette er en DO NOT REPLY <donotreply@apple.com> mail) ... det er kanskje bare å sette seg i køen. Noen med tilsavarende erfaringer?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron