iPod nano "fryst"

Diskuter iPod nano

iPod nano "fryst"

Innleggav AleksJ » lør 12.09.2009 10:16

Min iPod nano fryste plutselig. Går ikke an å gjøre noe med den. Den bare er på at den spiller av en sang. Den spiller den ikke av heller. Den blir heller ikke sett av itunes. Hva skal jeg gjøre?

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav magnesa » lør 12.09.2009 10:24

reset ipoden din, så går det stort sett greit:

Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 8 seconds. You may need to repeat this step.


http://support.apple.com/kb/HT1320
medlem i 211 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav TheRealChristoffer » lør 12.09.2009 10:32

Hørt om å lese bruksanvisning? står der

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav magnesa » lør 12.09.2009 10:36

sjanseløs kommentar snikende chris.... gjør et raskt google søk og du vel se at VELDIG mange lurer på akkurat dette, fordi apple i sin store visdom ikke har en av/på knap.. Uansett er ikke slike kommentarer nyttige i et forum..

det er iallefall min mening
medlem i 211 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav TheRealChristoffer » lør 12.09.2009 10:45

Dette står i bruksanvisning og er noe man finne ut selv der. Skjønenr ikke hvorfor norske folk insisterer på å IKKE lese bruksanvisningene

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav haakon40 » lør 12.09.2009 11:11

@snikendeChris.

Sant det med bruksannvisning, virker som om vi Nordmenn har en forbi mot å lese bruksannvisning.
Tror vi kan alt, men der tar vi vell grundig feil...

Så alle sammen; Les Bruksannvisningen
medlem i 182 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav TheRealChristoffer » lør 12.09.2009 11:14

og det er ikke dårlig å kommentere at noen skal lese bruksanvisningen. Jeg syns det burde vært et krav før man poster at man har prøvd å finne det ut selv i bruksanvisning:P

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav AdrianStausland » lør 12.09.2009 11:15

Det er ikke så veldig mye du kan gjøre hvis ipoden din fryser da!;) Skjedde med min iphone i går. du må bare vente til at strømmen går ut! Prøvde og koble den til dataen men det hjalp ikke!;)
medlem i 174 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav TheRealChristoffer » lør 12.09.2009 11:20

Hadde du lest bruksanvisningen kunne du gjøre noe;) holde inne home + sleep på iphone og ipod touch resetter den;)

og på ipod

Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 8 seconds. You may need to repeat this step

Dette står på på apple sin hjememside av alle ting:O

det vi prøver å si. svaret står på apple.no og i bruksanvisninger

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav menco » tir 22.09.2009 17:03

det samme skjedde med min ipod idag... bare at på min så er "hold"-ikonet på selv om hold knappn ikke er på hold, så er umulig å trykke på noe. den slår seg ikke på hvis den ikke er tilkoblet til usb heller, er bare helt død rett og slett.
og jeg leste faktisk manualen og var på apple support før jeg registrerte meg her :-)
så er vel bare å ta seg en tur på ebay, hvis noen andre ikke har vært i samme situasjon og fiksa sin ipod....
medlem i 174 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav haakon40 » tir 22.09.2009 18:37

Er den så gammel da?, isåfall ville jeg tatt meg en tur innom hvor jeg kjøpte den, eventuelt på nærmeste eplehus!
medlem i 182 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav Inger Vik » tir 29.09.2009 21:18

Hei - min ipod fryste også helt - den er rett og slett helt død, og den vises ikke på macen når jeg plugger inn - ei heller er det noen reaksjon når jeg forsøker å lade den med vanlig lader..... Hjelp - noen???? :-!
medlem i 191 måneder
 

Re: iPod nano "fryst"

Innleggav TheRealChristoffer » tir 29.09.2009 21:19

prøvd å gjøre det som står i bruksanvisningen når den klikker? altså restting?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]