Får ikke koblet til iPod'en

Diskuter iPod nano

Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav MacBook08 » fre 19.06.2009 19:24

Når jeg kobler iPoden til pc eller Mac får jeg følgende melding: "Kjernner ikke igjen USB enhet. En av USB enhetene som er koblet til datamaskinen har hatt en feil og Windows kjenner den ikke igjen".
Når jeg trykker på OK kommer følgende melding: "iTunes har funnet en iPod enhet med feil. Det er mulig at den må gjenopprettes før den brukes med iTunes.Du kan også forsøke å koble den fra og deretter til igjen".
Gjennoppretting fungerer ikke når jeg prøver det. Noen som vet hva jeg kan gjøre?
medlem i 190 måneder
 

Re: Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav haakon40 » fre 19.06.2009 19:33

Det du kan prøve er å koble den til en annen maskin og koble den til iTunes der.!
Verdt å prøve det.
medlem i 182 måneder
 

Re: Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav MacBook08 » fre 19.06.2009 19:35

Har prøvd med like deprimerende resultat.....
medlem i 190 måneder
 

Re: Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav T.Hesthammer » fre 19.06.2009 19:48

jeg sliter med nesten det samme.. kom hjem for å opptatere min Iphone til 3.0.. men da jeg koblet til phonen så får jeg feilmelding fra windows og itunes legger ikke merke til telefonen en gang...

hva gjør jeg!!!???

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav fremmed » ons 01.07.2009 19:49

Noen som har løst dette? min iphone har blå skjerm og viser ingenting akkurat nå!

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav iRabb » ons 01.07.2009 19:54

Hold inne sleep/wake- og home-knappen i 1 minutt, så holder du inne ALT mens du kobler den til Mac-en. Ta så en restore.

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Får ikke koblet til iPod'en

Innleggav fremmed » ons 01.07.2009 20:10

Alle prøvd alt mulig men får bare feilmelding i windows at ukjent usb device not recognized... Etter mye tull fram og tilbake kommer det bilde av batteri ganske lav og må koble til strømmen men hører ingen lyd når jeg kobler til!

Ingenting ser ut til å fungere her!

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]