trenger hjelp fort, på reisefot

Diskuter iPod nano

trenger hjelp fort, på reisefot

Innleggav hannil » lør 25.04.2009 11:20

hei!

har nylig kjøpt meg en iPOD nano (4G). har laget forskjellige spillerlister i iTUnes på maskina mi og skulle legge disse til i min nye flotte iPOD. (blandt annet en lydbok). men, da jeg åpner de i ipOD etter å ha koblet den fra maskina er spillelistene IKKE i den rekkefølgen jeg har valgt i iTUNES. som du sikkert forstår- er dette viktig for meg. IKKE MINST i lydboken (vil jo ikke at episode 35 skal komme før 22...).

kan samtidig spørre om hvordan jeg får lagt inn lydbok på ipod'n. frem til nå har jeg lagt de inn som vanlige mp3. (noe som er kjipt da disse blir avspilt da jeg bruker shuffle/miks funksjonen.) hadde jo vært perfekt om de ble lagt inn slik podcaster bli, så de som er ikke er avspilt enda er merket osv.

mulig dette ble ett rotete innlegg, men jeg har det litt travelt. skal ut å reise, så dette er viktig å få fikset!!

TUSEN TAKK for din hjelp, setter stor pris på den!! :)
medlem i 180 måneder
 

Re: trenger hjelp fort, på reisefot

Innleggav Kurre » lør 25.04.2009 11:49

Når det gjelder å musikkfiler til lydbokfiler kan du markere de filene du vil gjøre om til lydbok, høyreklikke og velg vis info. Under valg kan du velge at medietype skal være lydbok. :-)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: trenger hjelp fort, på reisefot

Innleggav hannil » lør 25.04.2009 13:06

tuusen takk!
skjønner fortsatt ikke dette med spillelistene, men flott at jeg fikk fikset lydbøkene mine :) kjekt med god hjelp!

takk igjen,

:)
medlem i 180 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]