iPod 3gen med merkelig oppførsel

Diskuter iPod nano

iPod 3gen med merkelig oppførsel

Innleggav Nattfall » tir 31.03.2009 18:45

Altså. Hver gang jeg kobler iPoden min til PC'en (har PC, ja, ikke Mac), veksler det mellom å stå "Tilkoblet" og "OK å koble fra" på iPoden min - og det går ikke an å synkronisere eller noe som helst. Jeg har prøvd å gjenopprette den, men den skrur seg bare automatisk på igjen av en eller annen grunn, og ingenting har forbedra seg. Jeg har òg prøvd å, hva er det heter igjen, tilbakestille til fabrikkinnstillinger? Men det eneste som har skjedd nå, er at alt innholdet er sletta og jeg ikke kan få det tilbake igjen - fordi det fortsatt bare veksler mellom å stå "Tilkoblet" og "OK å koble fra" på skjermen når jeg kobler den til. iTunes maser om at det er det er en feil de ikke greier å gjenkjenne som har oppstått. Dette har altså skjedd helt plutselig. Sist gang jeg kobla den til PC'en, var i går, og da funka alt helt fint. Hjelp?
medlem i 192 måneder
 

Re: iPod 3gen med merkelig oppførsel

Innleggav Børhaug » tir 31.03.2009 18:48

Forsøkt å rense kontakten der du kobler til iPoden - ved bruk av trykkluft eller sett munnen over og sug hardt til. Sistnevnte kan gi deg en god klump med støv i halsen. Ubehagelig, men løser av og til problemet.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere