Garanti hjelp for Ipod Nano

Diskuter iPod nano

Garanti hjelp for Ipod Nano

Innleggav zippro886 » ons 07.01.2009 22:27

Jeg har hatt min Ipod Nano i snart to år. Den er brukt veldig forsiktig. igår da jeg skulle hjem fra en kompis, fungerte den ikke. Jeg tengte med en gang, "den er bare tom for batteri", og da jeg kom hjem ladet jeg den over natten. Dagen etter fungerte den fortsatt ikke, jeg prøvde å koble den til datamaskinen og trykke på alle knappene. Men skjermer er bare svart. den har ingen ytre skader, heller ikke noe på skjermen. Ipoden har aldri blitt mistet i gulvet eller noen ting, som sakt veldig godt behandlet.
Hva skal jeg gjøre? har jeg noen som helst garanti på den? har jeg noen krav?
å hva kan feilen skyldes?

Mvh Håkon
medlem i 199 måneder
 

Re: Garanti hjelp for Ipod Nano

Innleggav larsi70 » tor 08.01.2009 0:06

Hei.

Denne er en veldig vanlig feil på iPod. Dra med deg poden til butikken hvor du kjøpte den, så vil de sende den inn, og få den reparert for deg. Dette skal selvfølgelig ikke koste deg noe.
medlem i 187 måneder
 

Garanti hjelp for Ipod Nano

Innleggav ingridds93 » man 26.01.2009 23:16

Hei!
Jeg fikk Ipoden min i julegave, og har da altså hatt den i litt over en måned. I dag mistet jeg den i vasken med vann i. Den fungerte først, men så da jeg skulle bruke den, kanskje 4-5 timer senere var skjermen svart uansett hva jeg gjorde.
Er det noen garantiordning på sånt? Eller må jeg i så fall betale reparasjonen/kjøp av ny Ipod selv?

Hilsen frustrerte Ingrid..
medlem i 183 måneder
 

Re: Garanti hjelp for Ipod Nano

Innleggav Martini » man 26.01.2009 23:24

Hei ingrid,

Vannskader dekkes ikke av garantien men du kan jo prøve deg på en spansk en og få en tekniker til å finne ut av det uansett..

lever den inn der du kjøpte den så kan de finne ut feilen.
Er du heldig så kanskje du får en ny eller fikset enhet tilbake.

:)

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: Garanti hjelp for Ipod Nano

Innleggav ingridds93 » man 26.01.2009 23:28

Ok! ;)
Takk for hjelpa :)
medlem i 183 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]