Hvor skal man plassere filmene (iPod Nano 16GB)

Diskuter iPod nano

Hvor skal man plassere filmene (iPod Nano 16GB)

Innleggav macfolder » søn 04.01.2009 19:29

Hei, jeg har nettopp fått meg min første iPod Nano. Jeg har satt innstillingene slik at dem synkroniserer musikken og alt automatisk. Så til mitt spørsmål: Hvor skal man plassere filmene (etter å ha brukt virtual hub *cracked* og gjort om filene til MPEG-4 format) slik at dem blir automatisk synkronisert?

På forhånd Takk
medlem i 197 måneder
 

Re: Hvor skal man plassere filmene (iPod Nano 16GB)

Innleggav Macini » søn 04.01.2009 19:33

Merk filmene, høyreklikk og velg åpne med itunes, så vil de bli kopiert til rett plass i iTunes og du kan overføre filmene til iPoden.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Hvor skal man plassere filmene (iPod Nano 16GB)

Innleggav macfolder » søn 04.01.2009 20:49

Macini skrev:Merk filmene, høyreklikk og velg åpne med itunes, så vil de bli kopiert til rett plass i iTunes og du kan overføre filmene til iPoden.

Tusen takk, det gjorde susen "gett"!
medlem i 197 måneder
 

Re: Hvor skal man plassere filmene (iPod Nano 16GB)

Innleggav dflyer » søn 04.01.2009 22:22

Eller så kan man og velge manuell håndtering av musikk og video. Da kan man dra filene rett ifra finder/windows filutforsker og inn på iPoden som er mountet i iTunes, uten at de blir kopiert over i iTunes.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Hvor skal man plassere filmene (iPod Nano 16GB)

Innleggav macfolder » søn 04.01.2009 23:47

dflyer skrev:Eller så kan man og velge manuell håndtering av musikk og video. Da kan man dra filene rett ifra finder/windows filutforsker og inn på iPoden som er mountet i iTunes, uten at de blir kopiert over i iTunes.

Men da får jeg ikke brukt synkroniseringsfunksjonen heller : /.

Syns personlig det er den beste løsningen, men selvfølgelig irriterende at man ikke har så mye frihet.
medlem i 197 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]