iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Diskuter iPod nano

iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav enjoy1974 » tor 04.12.2008 17:42

Har en ipod Nano, tror det 1 elller 2 generasjon. Det er den som er høy som ligner dagens utgave av Nano.

Tastlåsen står på hele tiden, får ikke skrudd den av. Har prøvd å gjenopprett i itunes, men tastlåsen går ikke bort. Har prøvd å resette med knappen i midten og meny knappen, men får ikke det heller til.

Er ikke skade på ipoden, og har seff prøvd å skru låstetasten av og på, men den står bare på...

tips??
medlem i 202 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav iphoneman » tor 04.12.2008 17:45

Spør Dr iPod
medlem i 194 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav enjoy1974 » tor 04.12.2008 22:51

ordnet det.

Åpnet ipod opp med en kniv. Hold knappen er da kun en liten liten svart tap. Den var defekt, men fikk satt den slik at den er av. Så ødela jeg den ordentlig holdknappen på deksle, det er kun to tapper under som jeg skjærte vekk.

Så nå får jeg ikke satt ipoden på hold, men det gjør ikke noe. Satte på dekslet igjen og alt er topp..

Det er guttungen på 6 år som bruker den så den har nok gått i bakken noen ganger. Han får bruke den videre, jeg bruker jo selvsagt iphone...

Så hvis andre har dette problemet etter at gjenopprett og resetting er prøvd ut. Så kan dere da åpne opp ipoden og prøve på det jeg gjorde. Egentlig veldig enkelt...
medlem i 202 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav 2rri » fre 05.12.2008 0:49

Eller levere den inn til Eplehuset. Så lenge det ikke er ytre skader på iPoden går dette som regel ganske greit, hvis man tar med kvitteringen på kjøpet (selv om den ikke er kjøpt hos Eplehuset)
medlem i 201 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav enjoy1974 » fre 05.12.2008 10:40

Når den er 2 år gammel eller eldre også...
medlem i 202 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav 2rri » lør 06.12.2008 15:17

Det er i det minste verdt et forsøk. Når man har åpnet den er det ikke vits i levere den inn da dette bryter alt av garanti og reklamasjonsrett osv. En kompis av meg fikk byttet en fem år gammel iPod uten problemer hos Eplehuset.
medlem i 201 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav iphonan » lør 06.12.2008 15:41

Da må han ha kjøpt noe garanti eller noe fordi det er bare 3 år på mp3 spillere...
medlem i 190 måneder
 

Re: iPod Nano har hengt seg opp med tastlås på

Innleggav 2rri » søn 07.12.2008 1:46

Ikke nødvendigvis. Apple har et lager med gamle iPod skall som kun ligger å tar opp plass. Så du kan få byttet dem hvis man har litt flaks. Hvis batteriet har gått til helvete er det noen annet. Jeg synes ihvertfall det er verdt å prøve før man deler den opp selv. Som regel får du svar på under 5 dager på om det går eller ikke. Hvis Apple nekter kan man bare stikke innom butikken og hente den igjen.
medlem i 201 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron