iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Diskuter iPod nano

iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Innleggav kennied » ons 22.10.2008 12:51

Jeg har en iBook G4 og en ny iPod Nano. Nanoen krever tydeligvis nyeste iTunes, som ikke er kompatibelt med "Panter", som er OS´et på maskinen. Er det noen som har tips om hvordan man kan omgå dette?
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Innleggav steinmb » fre 24.10.2008 2:43

Er den iBook maskinen så gammel at du må kjøre Panther? Leopard fungerer fint på en av mine maskiner, men det er en 1.3Ghz eller no sånt iBook G4. Om det e mission impossible kan du vell slå den iPod over i diskmode? Vet ikke om det er mulig på de nye nano, men det da vil den fungere som e flash disk og du kan bruke et 3 part prog. for å synce filene mellom mac og ipod. Autosync fra iTunes blir vell heller vanskelig.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Innleggav kennied » fre 24.10.2008 7:57

Poenget er at jeg ikke ser grunnen til å kjøpe programvare for tusen kroner, bare for å kunne bruke en enkel mp3 spiller.
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Innleggav steinmb » fre 24.10.2008 11:53

Om leste det jeg skrev nøye så skrev jeg at du heller ikke trengte det.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Innleggav kennied » fre 24.10.2008 13:21

nei, den er grei... var ikke rettet så mye mot deg, som konsernet bak produktene.... Men, jeg har forsøkt yamipod og de greiene... får det ikke til...
medlem i 203 måneder
 

Re: iPod Nano + iBook G4 = umulig?!

Innleggav steinmb » lør 25.10.2008 0:59

OK, om den har "diskmode" må du kansje låne deg en maskin med ny iTunes og endre den instillingen med den før du bruker de prog antar jeg, men på tynn is siden jeg ikke har en nano (enda ;)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]