Terningkast 6 på vg.no

Diskuter iPod nano

Terningkast 6 på vg.no

Innleggav jpsalvesen » tir 16.09.2008 15:26

Den nye nano'en får terningkast 6 på vg.no, og får ros for å ha bedret lydkvaliteten.

Æsj. Det var de 1600 kronene...

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Terningkast 6 på vg.no

Innleggav Kenneth.E » ons 17.09.2008 22:04

jpsalvesen skrev:Den nye nano'en får terningkast 6 på vg.no, og får ros for å ha bedret lydkvaliteten.

Æsj. Det var de 1600 kronene...


?
medlem i 194 måneder
 

Re: Terningkast 6 på vg.no

Innleggav iBruker » ons 17.09.2008 22:12

jpsalvesen skrev:Æsj. Det var de 1600 kronene...


Forklaring? :-)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Terningkast 6 på vg.no

Innleggav jpsalvesen » ons 17.09.2008 22:21

Den ble uimotståelig, så nå blir det -1600 kroner på kontoen min og en ny iPod nano i brystlomma. :)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Terningkast 6 på vg.no

Innleggav McLaffen » ons 17.09.2008 22:48

Lyden er mye bedre på denne enn forrige generasjons iPod og iPhone. Testet lyden på nye nano med mitt nye v-moda vibe duo headset på Eplehuset og jeg ble mildt sagt svært overraskt over hvor god lyden var.

Personlig syntes jeg 3. generasjons iPod og spesielt 1. generasjons iPhone med samme headset låter veldig lukka og flat i toppen noe som mellomtone lider under, bassen derimot låter veldig tøft.
På nye nano er lydbildet MYE her helhetlig med en fin mellomtone og mye mer luftig diskant og fremdeles tøff bass. Musikken jeg hørte på skulle visstnok være av dårlig kvalitet, lav oppløsning dermed var overraskelsen kanskje større.

De som har et godt headset kommer til å få en meget potent mediespiller hva lyden angår!

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]