Ipod Nano (product) RED bestilt

Diskuter iPod nano

Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav siggg » tir 09.09.2008 23:05

da var den nye Ipod Nano 16gb bestilt, noen som kan fortelle meg om dette var klokt eller dumt ? som dere sikkert skjønner var avgjørelsen tatt på ca. 30 sekund :-P

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav TheRealChristoffer » tir 09.09.2008 23:07

klokt:) Bra grensesnitt på de nye nanoene

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav magnesa » tir 09.09.2008 23:25

Bestilte akkurat Red selv.. var jo en sinnsyk frekk farge, vurderte grønn, men tror jeg bare blir lei den fargen..


Men ser at leveringstiden stiger raskt, 7-10dager nå, så sikkert lurt å bestille først som sist
medlem i 211 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav joiK » tir 09.09.2008 23:49

Den stiger ikke, 8GB er 24 timer, mens 16 GB er 7-10 dager. Bestilte en Svart 8GB Nano, har den vel om noen dager :)
medlem i 202 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav Nikoraisan » tir 09.09.2008 23:58

joiK skrev:Den stiger ikke(...)
Jeg vil si at en endring fra 3-5 som den sto på tidligere i dag til 7-10 nå er en stigning gitt.
Lønner seg aldri å være bombastisk. :rolls eyes:
magnesa skrev:Men ser at leveringstiden stiger raskt(...)
Husk at det står «sendes innen» og ikke "i dine hender innen". Det vil da altså si at det tar 7-10 dager før de sender den fra seg, og deretter tar frakten en stund.

Virker som om Apple spekulerer i at folk skal misforstå, ettersom det er en kjent sak at folk leser det de vil lese.

Personlig sikler jeg på en rød selv. Rødfargen på 2gen og 4gen ser ut til å være den samme. Rødfargen til 3gen var grusom synes jeg.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav joiK » ons 10.09.2008 0:08

Var ikke meningen å være bombastisk, trodde bare han hadde forvekslet 16gb med 8gb ;)
medlem i 202 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav DrummerBummeR » ons 10.09.2008 3:20

Jeg synes man burde kjøpe product (RED) uansett om fargen ser HELT dritt ut, jeg...

Som enorme konsumenter, som har "alt" burde vi kunne ofre litt fargenyanser for at AIDS-medisiner deles ut i Afrika. Det blir ikke noe dyrere for oss, det er Apple som som gir av intekten.
Man kan jo begynne å argumentere med "hvor mye er det egentlig/er det noe vits" osv, og spør du meg, så SELVFØLGELIG! Bare littegrann er uendelig mye mer enn ingenting! Og det betyr veldig mye for de som mottar denne hjelpen

For det er dette product (RED) faktisk handler om... (jeg visste ikke det før jeg leste om agendaen rett før jeg kjøpte iPod 3g for et år tilbake, og da ble jo fargvalget lett :))

for mere info, les på http://www.joinred.com

PS:
Jeg jobber ikke/har ikke noen tilknytning til RED eller noe sånt...
Jeg bare er for solidaritet... :)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav magnesa » ons 10.09.2008 9:20

Det stemmer det, endret seg fra 3-5 til 7-10, så håper jeg får blant de første, ser uansett at det er vesentlig kortere tid for kundene i USA som er prioriterte de har 2-4d fortsatt for 16gb
medlem i 211 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav Linn88 » ons 10.09.2008 19:21

Har en rød 2. gen nano, sykt digg farge. Hatt den i 1 1/2 år og er alt annet enn lei. Bra valg :-)
medlem i 187 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav magnesa » ons 10.09.2008 23:51

De har økt prisen med 100,- og snakket med apple support, de kommer visst nok til å trekke denne summen når varen sendes, de har reservert den summen som var når du bestilte. Men etter å ha snakket med de, så sa de at de skulle tilbakeføre dette..


Ikke mye penger, men rett skal være rett... og det utgjør jo 4 pils for en student 8-)
medlem i 211 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav MacLet » tor 11.09.2008 23:10

Jeg lurer på å kjøpe en sånn , men kan noen som har (eller etter hvert får den nye) fortelle meg om denne shuffle greia. At du rister på den så skal den "shuffle" til en ny sang, men om du da jogger med den, shuffler den da?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav Nikoraisan » fre 12.09.2008 0:44

Det er derfor den har hold-knapp. :)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav Mr Mac » fre 12.09.2008 10:20

Linn88 skrev:Har en rød 2. gen nano, sykt digg farge. Hatt den i 1 1/2 år og er alt annet enn lei. Bra valg :-)


I second that! Har en jeg og, og det er en utrolig flott iPod!

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav chusi » ons 17.09.2008 13:07

Har selv bestilt røde iPod nano m 16gb fra USA :D
1250kr!
Får den om to uker. Gleeeeder meg :D

Har product red dell xps m1330, så var åpenbart hvilken farge j skulle ha :bitchin:
medlem i 187 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav MacLet » ons 17.09.2008 15:45

Hos meg står det nå at begge nanoene er 8gb.. hva skjer med det? Det står 8GB - 2000 sanger - 1190 kr også står det under 8gb -4000 sanger - 1590 kr.. :p

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Neste

Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]