Ipod Nano (product) RED bestilt

Diskuter iPod nano

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav magnesa » lør 20.09.2008 17:50

Noen som har fått enda? Min er ikke blitt sendt enda, og nå er det jo 11dager siden ble bestilt, med 3-5 dager for levering.. Kjenner jeg prikker i fingrene etter å få en ny nano
medlem i 212 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav ulrik » fre 26.09.2008 1:07

Noen som har fått ny iPod ennå? Jeg bestilte min RED 16Gb (m/gravering) klokka 01.00 den 10. september, men den er fortsatt ikke sendt. Ser nå i kveld at den har fått status "Klargjort". Og de påstår fortsatt at jeg skal ha den i hende mellom 26. september og 2. oktober.

De har jo fortsatt sine ord i behold, men jeg begynner å bli litt utålmodig her... :-)
Disse businessdaysene er jævlig lange gett...

PS: De hadde faktisk klart å registrere bestillingen min som en 8Gb først, men jeg fikk kontrabeskjed på e-post allerede dagen etter bestillingen. Håper ikke det forsinket prosessen.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav Havregr0t » fre 26.09.2008 15:05

Jeg bestilte også den 10. Min ankom Oslo i dag morges. Riktignok ikke RED, men med gravering den også.

UPS har planer om å levere den på mandag (bor i Ålesund).
medlem i 197 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav ulrik » lør 27.09.2008 3:37

Ifølge siste oppdatering skal min være sendt den 26. oktober. Foreløpig ingen informasjon om sporing eller ankomstdato...

[edit]
Oppdaget plutselig UPS-trackingnummer i e-posten fra Apple nå. Og ifølge det skal jeg ha iPoden på døra her i Trøndelag den 30. oktober... Akkurat nå er den i Køln, som veldig mye annet Apple-utstyr om jeg ikke husker min forrige bestilling fra dem feil :-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav KDN » lør 27.09.2008 7:35

Nye nano 16GB koster AU$199, så 940kr. Må nesten handle en bare fordi det er så billig..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav MacLet » ons 01.10.2008 16:24

nå har jeg fått:D red product - 16 gb :D

litt problemer faktisk med kobling til mac.. den hopper ut innimellom.. den måå ligge helt stille lissom.. men det var bare først, ser ut som det har slutta nå, men det var jo ikke helt bra.. også skulle jeg egentlig ønske man kunne skru helt av den bevegelsesgreia for hvis man ligger å blar igjennom sangene mens man ligger i senga, så plutselig blir skjermbildet noe helt annet fordi man har snudd iPoden på sia..

Men dette er flisespikkeri fordi det er jo verdens beste mp3spiller m m.. helt konge.. rød er ikke et dumt valg!:D

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav ulrik » fre 03.10.2008 16:32

Jupps, støtter!
Min kom med Posten (eller Bring eller wtf) i går. Opplevde akkurat det samme som forrige taler, at den koblet seg av Mac-en. "Løs ut før du kobler fra", men det vistes ikke noe iPod-symbol verken i iTunes eller på skrivebordet. Prøvde alt, men poden (altså iPoden, ikke junior) fortsatte å feilmelde som ovenfor. Trodde lenge at den hadde meldt seg ut fra samfunnet etter bare et par timer i mine hender, men etter en liten tur på byen var alt i orden igjen da jeg kom hjem. Merkelige greier, men jeg er fornøyd så lenge alt funker igjen.
Støtter også poenget med sengeliggende iPod-spilling. Noe enerverende å måtte vatre opp spilleren for å navigere i horisontalen, men jeg skal vel overleve det også...

Uansett en lekker liten sak med god plass! I'm happy! :-D

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav xray » ons 08.10.2008 20:41

Ja da ble en 8GB red. Bestilte på Lørdag fikk den i dag Onsdag. Fra Apple store
Det tok like lang tid med bestiling av 2 spill fra CDon .com
medlem i 194 måneder
 

Re: Ipod Nano (product) RED bestilt

Innleggav MacLet » fre 17.10.2008 18:59

Er det noen som sliter med koblingen ? Jeg sliter relativt mye med å både lade og koble til iTunes.. Den hopper fram og tilbake som den selv vil, og å lade den med ekstern lader gikk fint i begynnelsen, men nå nekter den plent.. ! Noen fler som sliter? Altså med nye iPod Nano red 16 gig

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Forrige

Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]