iTunes og iPod nano 1.genrasjon problem!

Diskuter iPod nano

iTunes og iPod nano 1.genrasjon problem!

Innleggav MacBoy09 » tor 27.12.2007 0:05

Hei, jeg har et lite problem... To sanger jeg har fungerer perfekt i iTunes, men på iPoden så bare hopper den over de to. Når de to sangene kommer starter den på 0:00 også hopper den til neste sang som gjør akkurat det samme...

Noen som vet noe om hvorfor de gjør det? og hva man kan gjøre med det?

Takk for alle svar!!

ps. Sangene er forresten av Snoop Doog og de heter Boss' life og That's That Shit. Og JA, de er kjøpt på iTunes Music Store

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iTunes og iPod nano 1.genrasjon problem!

Innleggav NamKeng » tor 27.12.2007 2:25

hva med å prøve å konvertere de til AAC (igjen?) har hatt noen slike selv, men etter å ha konvertert de i iTunes har de fungert.

finner det på avansert, konverter markerte til AAC

edit:
aå leste ikke at du hadde kjøpt de på iTMS, send en feilmelding til itunes så kan de ordne det. husker ikke hvor du raporterte feil

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: iTunes og iPod nano 1.genrasjon problem!

Innleggav MacBoy09 » tor 27.12.2007 12:22

Jeg finner ikke noe sted om å rapportere om feil... Men er det noen som vet hvorfor dette har skjedd eller hva som kan gjøres for å fikse det? Hvis du ikke skal rapportere det ?

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: iTunes og iPod nano 1.genrasjon problem!

Innleggav Gaute43 » tir 26.02.2008 13:15

Har du prøvd å trykke: høyreklikk -> vis info -> valg, og sett på "starttid" og "stopptid"? Kan det tenkes at stopptid er for kort eller at starttid = stopptid?

Lykke til! :-)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iTunes og iPod nano 1.genrasjon problem!

Innleggav MacBoy09 » tir 26.02.2008 14:53

Stoppe tid og start tid er ikke krysset av og da skal vel det ikke ha no å si vell?
Uansett, jeg har nå skaffet meg iPhone så jeg bruker ikke ipoden lenger. Og de to sangene ungerer på iPhonen :-)

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]