Trenger jeg touch?

Diskuter Apples iPod touch

Trenger jeg touch?

Innleggav Betti » tir 30.04.2013 8:15

Jeg skal ha en ny ipod fordi jeg ikke har plass til alt jeg vil ha på iphonen som jo er dyrere å skifte ut, pluss at det er så irriterende å bruke den til musikk når det kommer meldinger og telefoner inn mens den er koblet til radio eller høytalere.

Jeg har akkurat begynt å bruke spotify premium og lurer på om jeg bør ha en touch om jeg skal bruke spotify hjemme. Så langt har jeg klart å laste ned alle spillelistene jeg har laget, men det er ikke mange. Er mye av innoldet utilgjengelig offline? Eller holder det med en nano så lenge jeg har smarttelefon?
medlem i 228 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav Wavelength » tir 30.04.2013 8:18

For å bruke Spotify må du vel ha Touch eller iPhone/iPad. Alt innholdet som er på Spotify er tilgjengelig offline. Du kan også legge inn egne sanger om de ikke skulle finnes på Spotify.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav Betti » tir 30.04.2013 8:41

Noen grunn til at jeg må ha 5th gen utenom fiiiine farger?
medlem i 228 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav Wavelength » tir 30.04.2013 9:03

Nei, ikke utenom at den selvfølgelig er litt raskere. Men til ditt bruk vil det ikke være noen forskjell.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav petrus764 » tir 30.04.2013 9:28

5. gen vil jo få flest programvareoppdateringer og dermed være den som har lengst levetid, da det fort blir kjedelig å bruke en ipod når den ikke har programvare som støtter oppdaterte versjoner av apps du bruker. Spotify støtter f.eks nå ikke enheter som ikke kan bruke iOS 5 med sin oppdaterte app.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 30.04.2013 9:48

Kjøpte nylig en 64 GB iPod Touch 5. gen som tillegg til iPhone. Har kun musikk og Spotify på iPod. En Touch har jo Bluetooth, og jeg kjører musikk fra denne trådløst mot anlegget mitt, veldig enkelt og greit.

Har også en iPod Classic 160 GB, den har plass til all musikken min, men den har jo ikke Bluetooth. Og Touch er jo eneste iPod du kan ha Spotify på.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav Betti » søn 05.05.2013 19:31

Det ble gravert Product (Red) slik at jeg fikk handlet litt god samvittighet i samme slengen;)

Mn de vet å bruke tid på å sende ting. Pleier estimatene deres å stemme?
medlem i 228 måneder
 

Re: Trenger jeg touch?

Innleggav Wavelength » søn 05.05.2013 19:31

De pleier å stemme veldig bra.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere