Overføre fra iPod til iTunes.

Diskuter Apples iPod touch

Overføre fra iPod til iTunes.

Innleggav chrisarve » ons 26.12.2012 18:00

Hei, eg har ein 3G iPod Touch 32gb som eg skal oppdatere ios på, fra 4 til 5. Når eg oppdaterer ios via iTunes spør jo sjølsagt iTunes om eg er sikker på at eg vil dette og at alle bilder og musikk osv osv vil bli slettet fra enheten... Så eg lurer på kordan eg kan få alt drittet eg har på iPoden over til iTunes, for så å få det innpå iPoden igjen. Holder det med ein sikkerhetskopi? Har prøvd å google og styrt på, ser ut til at dette blir siste utvei.

Brukerens avatar
medlem i 149 måneder
 

Re: Overføre fra iPod til iTunes.

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 26.12.2012 23:31

Jeg har ikke iPod Touch, men iPhone. Prinsippet for oppdatering skal være det samme for begge to. Jeg har aldri mistet noe etter at jeg har oppdatert iOS, og det har jeg jo gjort en del ganger etter over fire år med iPhone.

Så vidt jeg husker fra oppdatering via iTunes, så tas det sikkerhetskopi før oppdatering.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Overføre fra iPod til iTunes.

Innleggav chrisarve » tor 27.12.2012 0:08

Takk, da kjørte eg på. Og kordan får eg tilbake musikken og bildene? Det er synkronisert fra ein PC som eg ikkje lenger har tilgang til, og det er borte fra iPod no, som eg trudde.

Brukerens avatar
medlem i 149 måneder
 

Re: Overføre fra iPod til iTunes.

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 27.12.2012 0:54

Da jeg skulle oppdatere til OS 3, så gikk datamaskinen jeg hadde synkronisert iPhone med hen og døde. Da ble plutselig gode råd dyre. Det jeg da gjorde var å hake av for de tingene jeg IKKE ville skulle synkroniseres (kontakter, e-post og musikk) i iTunes FØR oppdatering fordi jeg var redd det skulle forsvinne. Alt ble med oppdateringen, mistet ingen verdens ting.

Da jeg gikk over til Mac gjorde jeg det samme. De to siste iPhonene mine har jeg synkronisert med samme iMac, og jeg har aldri mistet noe som helst under oppdateringer.

Sikkerhetskopi har jeg bare lagt inn en gang, via iCloud. Det var da jeg gikk fra iPhone 4 til iPhone 5. Da kom bildene med mens musikken og apps først kom med etter at jeg hadde koblet iPhonen til iTunes med kabel.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Overføre fra iPod til iTunes.

Innleggav vikingbear » tor 27.12.2012 11:36

Chrisarve: Dersom du ikke har backup av musikken og bildene er disse filene tapt.
medlem i 175 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]