2 iPod Touch - 1 iTunes-konto

Diskuter Apples iPod touch

2 iPod Touch - 1 iTunes-konto

Innleggav ameja » tor 20.12.2012 20:45

Situasjonen:

-Jeg har én forrige generasjon iPod Touch som min datter har arvet, og én ny som jeg selv bruker. Begge synkes mot min iTunes, og jeg administrerer m.a.o. oppdateringen av hennes musikk, spill osv. Hun har ikke lyst til å gjøre dette selv.

Problemet:

-Hvordan håndterer vi situasjonen når hun vil spille Word Feud, Angry Birds o.l og får beskjed om å logge seg inn med min Apple ID og passord? Jeg regner med hun kan spille en del av disse spillene uten å registrere en bruker, men mange av dem går jo ut på å finne venner som hun spiller mot, og da må hun jo ha en spill-bruker..

Tips, noen? :-)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: 2 iPod Touch - 1 iTunes-konto

Innleggav Vegard1 » tor 20.12.2012 21:27

WordFeud registrerer du jo en ny bruker, mens AngryBirds trenger du ikke en bruker for å spille, så det kan være at det har noe med GameCenter. Prøv å logg ut av GameCenter, via GameCenter da. ;)

Brukerens avatar
medlem i 147 måneder
 

Re: 2 iPod Touch - 1 iTunes-konto

Innleggav ameja » tor 20.12.2012 21:39

Aha.. jeg er ingen racer på spillfronten som du sikkert skjønner, Vegard ;)

Så det du sier er at hun kan ha en fullverdig bruk av iPoden og de forskjellige spill som finnes uten å aktivere Game Center basert på min Apple ID? Hun bare lager seg egne og uavhengige brukere på de spill hun ønsker å spille..?

Målet er i grunnen at hun aldri skal behøve å forholde seg til min Apple ID - i alle fall så lenge hun er fornøyd med at hun bare "bestiller" musikk og spill hos meg og så legger jeg inn for henne.. ;)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]