Min Ipod touch vil bare spille samme sang.

Diskuter Apples iPod touch

Min Ipod touch vil bare spille samme sang.

Innleggav Inger21 » fre 12.10.2012 17:29

Jeg har laget spillelister på ipoden men min ipod toch vil bare spille en sang om og om igjen. Til tross for at spillelisten /albumet osv inneholder flere sanger som står for tur. Hvordan får jeg ipoden til å spille alle?

Sikkert en lett prosedyre som skal til, men jeg finner det ikke i innstilligene eller itunes på macen.

Veldig takknemlig for hjelp ;)
medlem i 154 måneder
 

Re: Min Ipod touch vil bare spille samme sang.

Innleggav Aeyoun » fre 12.10.2012 18:07

Du ser et ikon med to piler som peker tilbake på hverandre i en sirkel (resirkuleringssymbolrt med to piler). Der ser du et ettall.

Dette er gjenta-knappen. Når den lyser betyr det at spillelisten/albumet vil gjentas når slutten er nådd. Når du i tillegg har et ettall på den betyr det at du gjentar den samme sangen omigjen og omigjen.
medlem i 141 måneder
 

Re: Min Ipod touch vil bare spille samme sang.

Innleggav Inger21 » fre 12.10.2012 18:44

Først og fremst, tusen takk for svar.
...hmm Hvor finner jeg dette tegnet? Tidligere har iphoden spillt hele lister uten noe problem, men etter jeg synkoroniserte den med macen ville den ikke spille mer enn en sang om og om igjen.

Øverst på spillelisten er det et "miks" tegn når jeg trykker på den skal man jo egentlig få spillelisten sin spilt i et tilfeldig rekkefølge men også når denne er aktivert spiller ipoden bare en sang om og om igjen.

Kan det være noe i innstillingene eller itunes synkroniseringen?
medlem i 154 måneder
 

Re: Min Ipod touch vil bare spille samme sang.

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 13.10.2012 1:15

Når du går inn på sangen som spiller, oppe til venstre, rett under der det viser hvor mange minutter/sekunder av sangen som er spilt.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Min Ipod touch vil bare spille samme sang.

Innleggav Inger21 » lør 13.10.2012 14:16

Tusen takk for svar. Nå fant jeg det og kan endelig lytte på hele spille lister!
Evig Takknemlig :)
medlem i 154 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]