Noen spm. om iPod Touch, trenger hjelp !!

Diskuter Apples iPod touch

Noen spm. om iPod Touch, trenger hjelp !!

Innleggav Handball97 » man 10.09.2012 19:27

Hei :)

Jeg vurderer å kjøpe iPod Touch, men har noen spm.

1. Hvis man bruker Wi-Fi, kan man da risikere at det koster penger, eller har man da ikke nettilgang i det hele tatt ?? Kjenner bare det fra iPhone etc., og da koster nettilgang penger hvis man ikke er tilkoblet et spesiellt nett :) Håper dere skjønner ;)

2. Hvor mange sanger er det plass til med 8 gb, hvis man ikke har videoer, men noen spill og andre apper? Sånn circa ?? :)

Blir veldig takknemlig for svar :)
medlem i 138 måneder
 

Re: Noen spm. om iPod Touch, trenger hjelp !!

Innleggav Helgenen2 » man 10.09.2012 20:04

Handball97 skrev:1. Hvis man bruker Wi-Fi, kan man da risikere at det koster penger

neppe. og hvis det koster penger har jeg aldri sett en wifiløsning hvor man ikke får tilgang før etter at man har betalt.

iphone er annerledes for den kan koble seg til internett via 3G dvs telenettet. da betaler man per mb i ettertid.
Handball97 skrev:2. Hvor mange sanger er det plass til med 8 gb, hvis man ikke har videoer, men noen spill og andre apper? Sånn circa ?? :)

husk at en 8gb ipod er det egentlig bare 7gb ledig til dine ting.
en sang tar ca 10mb+-, så 200 sanger/20 album er mao ca 2gb. noen apper er bittesmå, bare noen titalls mb, mens andre er kjempestore rundt 1gb og mer, men du har mye gøy med en 2-3gb med apper. jeg ville stoppet ved litt over 5gb på en slik ipod fordi du trenger plass til å laste ned oppdateringer og evt brukerdata. jeg ville også ventet litt med å kjøpe ipod siden det kommer en ny versjon i høst.



Blir veldig takknemlig for svar :)
medlem i 166 måneder
 

Re: Noen spm. om iPod Touch, trenger hjelp !!

Innleggav Handball97 » tir 11.09.2012 19:37

Ok, tusen takk !! :D
medlem i 138 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron