Logitech harmony app til ipod touch?

Diskuter Apples iPod touch

Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav blakethemute » tir 24.07.2012 15:38

Hei, jeg har søkt litt rundt men finner ikke helt ut hva jeg leter etter. Jeg ser etter en app som lar meg styre alle mine "dingser" i en og samme app alla logitech harmony kontrollere.
Jeg har i dag en ipod touch 4g som jeg bruker som remote til pioneer forsterker, lg tv, mac mini og en apple tv. alle har wifi el kablet nett. Alle har en app som lar meg styre dem fra ipodn. Pioneer appen fungerer knall men må fortsatt skifte mellom apper for å bytte sang osv kanal +++. Hadde vært knall å fått en app som man kan trykke på tv så bytter forsterker og alt som må til til rette kanal osv. Beklager om dette var rotete forklart, men er det noen som har hørt om lignende? kansje om jeg jailbreaker?

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav Blodstrupmo1 » tir 24.07.2012 21:40

Du kan kjøpe en Logitech Harmony Link til dette. Funker utmerket.
medlem i 176 måneder
 

Re: Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav blakethemute » tir 24.07.2012 22:48

Har sett på den, men den er vel laget for utstyr som går på ir om ikke jeg har lest helt feil? Tenkte siden alt utstyret mitt har tilgang til internett/wifi så kansje der var en stk app som gjorde dette uten å måtte ha den link saken.

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav ereynell » ons 25.07.2012 0:48

Har en logitech harmony link. Det er den du må ha for at app'n du snakker om skal virke.
Selve boksen er på størrelse med en Apple tv og den kan du kopiere/programere til å forstå signalene til alle dine fjernkontroller.
Du vil da kun sende beskjed med app'n fra Iphone'n til Harmony boksen via wifi, som igjen sender de retter IR signalene.
Dette fungere over evne og jeg har ingen fjernkontroller liggende fremme lenger, samt at den virker fra alle rom siden det går via wifi.
Kan absolutt anbefales.

Eneste minuset er at den ikke virker på å vise hva som kommer på tv, det er kun utviklet for statene. Vet heller ikke om du får kjøpt den i norge enda, måtte importere min fra usa, og ha usa itunes for å få app'n...

Håper dette ga deg svaret du lette etter, og.... lykke til..!

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav oink » man 13.08.2012 11:44

ereynell skrev:Har en logitech harmony link.


Lurer på å plukke opp en sånn på ferie.

Hvor "customizable" er app'n?

Har du tilfeldigvis forsøkt den på den nye ADB dekoderen til Canal Digital?
Og jailbreaket Apple TV2 med PLEX?

Fungerer denne med one-touch som f.eks. skru på tv'n, anlegg og dekoder i en knapp? :)
medlem i 196 måneder
 

Re: Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav Hwikene » man 13.08.2012 19:20

ereynell skrev:Har en logitech harmony link. Det er den du må ha for at app'n du snakker om skal virke.
Selve boksen er på størrelse med en Apple tv og den kan du kopiere/programere til å forstå signalene til alle dine fjernkontroller.
Du vil da kun sende beskjed med app'n fra Iphone'n til Harmony boksen via wifi, som igjen sender de retter IR signalene.
Dette fungere over evne og jeg har ingen fjernkontroller liggende fremme lenger, samt at den virker fra alle rom siden det går via wifi.
Kan absolutt anbefales.

Eneste minuset er at den ikke virker på å vise hva som kommer på tv, det er kun utviklet for statene. Vet heller ikke om du får kjøpt den i norge enda, måtte importere min fra usa, og ha usa itunes for å få app'n...

Håper dette ga deg svaret du lette etter, og.... lykke til..!


Lastet du ned app' n på en usa konto?

Brukerens avatar
medlem i 160 måneder
 

Re: Logitech harmony app til ipod touch?

Innleggav m4rius » man 13.08.2012 19:47

....og ha usa itunes for å få app'n.

Trolig....
medlem i 186 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]