Min data har blitt giftig for iPod!

Diskuter Apples iPod touch

Min data har blitt giftig for iPod!

Innleggav aldalsbo » ons 22.06.2011 11:57

Jeg lurer på om dataen min har blitt giftig for iPod...

Det hele begynte med at min iPod Touch 2g plutselig en dag klikket ved at jeg koblet den til dataen min. Jeg prøvde å gjenopprette den men den klikker hele tiden. For å kunne bruke den igjen måtte jeg gjennopprette den gjennom macen til en av de jeg bor sammen med. Jeg trodde først det var noe galt med iPoden min, men igår skulle jeg legge inn musikk på min fars 4g og da skjedde det samme. Musikken forsvinner fra displayet, selv om den er der, og når jeg kobler til på nytt klikker får jeg beskjed om at jeg må gjenopprette enheten. Jeg får opp en feilmelding om at gjennopprettingsforsøket mislykkest eller noe sånt og (6).

Er det noen som har opplevd noe lignende og vet hvordan man fikser der? Har prøvd å lese på apple sine sider, men ingenting funker hittil. Hadde vært evig takknemlig om noen visste hvordan man fikser dette.
medlem i 154 måneder
 

Re: Min data har blitt giftig for iPod!

Innleggav ageNine » ons 22.06.2011 21:32

Først, finn hele feilmeldingen du får opp. Om du kan trykke "mer informasjon" eller lignende, så gjør gjerne det. Så googler du hele feilmeldingen du får og ser om du finner noe svar.

Hvis ikke, oversett det og google for å se om du finner noe på engelsk. Finner garantert et forum hvor noen har stilt spørsmålet: "what to do?".

Du kan forøvrig også prøve å reinstallere iTunes på maskinen din om ikke noe av det over jeg skrev skulle fungere. Bemerk deg at alt av kjøp av applikasjoner er lagret på iTunes kontoen din, så du mister ikke det.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]