ipod touch 4 knust kjerm

Diskuter Apples iPod touch

ipod touch 4 knust kjerm

Innleggav Temi82KS » ons 20.04.2011 14:40

hei. den 14.04 fikk dattern min (7) en ipod touch og den varte i bare to dager for den 16.04 mista hun den i bakken og klarte å knuse skjermen.

er det noen som vet hvor jeg kan orden eller kjøpe kun glasse og kan sikkert ordne det selv???
medlem i 163 måneder
 

Re: ipod touch 4 knust kjerm

Innleggav HEFJELLS » ons 20.04.2011 15:34

Eg tror ikke det er så lett å skifte selv. Dette gjelder riktig nok en iPhone 4 men Ipod Touch er jo en iPhone uten tlf del. Dette fant eg i forbindelse med å skifte skjerm på en iPhone 4. Har du aldri skrudd på en iPhone 4 så tenk deg nøye om før du starter.
iPhone 4 er MYE vanskeligere å bytte på enn de tidligere modellene. Og Glass, touch og skjerm MÅ være ferdig montert. Du kan jo spørre hos dette firmaet: http://www.irep.no/irep.no/Hjem.html
medlem i 164 måneder
 

Re: ipod touch 4 knust kjerm

Innleggav Tharon » lør 09.07.2011 8:18

iPod touch 4 krever at en bytter hele fronten. DVS glass og LCD. Disse er limt sammen og kan ikke skilles uten å ødelegge LCD.

Front får man kjøpt og bytte går an. MEN det er utrolig mye arbeid og en bør vite hva en holder på med. Har reparert 2 stk med knust glass og det er 2 stk for mye. Rene skjære tapsprosjektet i og med at jeg har fastpris på slike rep.

iPhone 4 er faktisk greiere å bytte front på enn 3g og 3gs syns jeg. Telefonen skrues i kokstykker, fronten tas ut og ny settes inn. Enkelt :) 3G og 3GS krever oppvarming av glass, fjerning av lim osv osv :)
medlem i 166 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron