Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Diskuter Apples iPod touch

Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Innleggav casablanca » ons 23.03.2011 0:15

Hva finnes (og hva anbefaler dere) når det gjelder hodetelefoner som har innebygd fjernkontroll (pause, neste sang, forrige sang, volumkontroll osv.) og mikrofon?
Fjernkontrollen kan være grei når man har iPod'n i lomma, mikrofonen til f.eks. når man snakker i Skype.

Det er til en iPod Touch 4G.
medlem i 220 måneder
 

Re: Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Innleggav stigzy » ons 23.03.2011 1:54

Lurer litt på dette selv, så følger med her jeg og :-) Har sjekkt litt på Dealextreme og FocalPrice uten å finne noe som er brukende.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Innleggav Berg » ons 23.03.2011 3:47

Får snike inn min anbefaling, Klipsch Image One. Strålende headsett ;) også handsfree dersom du vil bruke det med iphone senere.
medlem i 181 måneder
 


Re: Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Innleggav casablanca » tor 24.03.2011 17:50

Anbefalingene er nok litt for store til min smak. Jeg trenger bare noen ørepropper, men da som sagt med mikrofon og fjernstyring. Klipsch ble nevnt her og jeg kom da tilfeldigvis over en som heter Klipsch S4i. Noen som kjenner til den?
medlem i 220 måneder
 

Re: Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Innleggav gerryh6 » tor 24.03.2011 19:49

Det er kanskje noe liknende dette du er ute etter..http://www.hantek.no/in-ear-headphones/ ... er-mm50-ip
På samme siden kan du også bestille formstøpte InEar-propper til settet. Krever avtrykk av ørene. Med slike propper får du mega lyd og de sitter ordenlig fast i ørene.
Har sånne selv. Anbefales.. :-)

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Hodetelefon med mikrofon og fjernkontroll (4G)?

Innleggav Berg » tor 24.03.2011 20:02

Har ikke selv hørt s4i, men det sies at s4i og image one skal ha samme lydsignatur og egenskaper:D
Tror ikke det er et dårlig valg, ville valgt dem selv om jeg skulle hatt plugger :-)
medlem i 181 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]