Vurderer å jailbreake

Diskuter Apples iPod touch

Vurderer å jailbreake

Innleggav casablanca » fre 11.03.2011 19:33

Jeg har en iPod Touch 4G (nylig oppgradert til siste IOS versjon) og har hørt om jailbreaking. Hovedgrunnen til at dette er av interesse er fordi jeg ønsker å kunne fritt overføre filer mellom iPod'n on Mac'n (gjerne bruke den som en portabel harddisk), navigere fritt i filsystemet (evt. endre ting som f.eks. å fjerne kamera utløserlyden) og å ha rask tilgang til å slå av/på WiFi.

Jeg har prøvd å finne ut hvordan dette installeres og fungerer, men for det første fungerer aldri noen av nedlastingslenkene til de programmene jeg må laste ned merkelig nok.
For det andre lurer jeg på om det er noen risiko å jailbreake og om det endrer oppførselen til iPod'n på en negativ måte (mer tungvin å slå på, mer "Geeky" grensesnitt osv.)?

Noe annet jeg bør vite om jailbreaking før jeg prøver det?
medlem i 220 måneder
 

Re: Vurderer å jailbreake

Innleggav Roon » lør 12.03.2011 23:45

Haddu du droppet å oppdarer til 4.3 haddu du kunnet jailbreake.
Men hvis du sliter å få til jailbreak, eller rett og slett ikke har lest nok på nett at det ikke er sluppet jb for 4.3 enda burde du vurdere å ikke gjøre alt du sa.
Så klart kan du fikse på iPod'en din ved å legge inn alt på nytt hvis du endrer på ting slik at den ikke virker mer.

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron