Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Diskuter Apples iPod touch

Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav KingMathias96 » tor 03.02.2011 0:28

Hei!
Min Ipod har sluttet å funke. Ingn av knappene reagerer når jeg trykker. Når jeg kobler den til en lader eller pc'en og itunes så blir den bare varm og den vises ikke på Itunes.
Noen som vet hva som er galt?
Btw, ipod skjermen er knust og den har gått i bakken noen ganger men funket helt fint tidligere idag. Men sluttet bare plutselig å funke. Den ble bare helt svart. Ikke bilde på skjermen og ingen knapper reagerer. Funker ikke å koble den til Itunes heller.

Vær så snill, hjelp meg! Er nesten desperat!

Mvh. En svært musikkinteressert gutt som sårt trenger Ipoden til å funke!
medlem i 158 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav alter@gooogle.mehihihi » tor 03.02.2011 2:21

Det høres ut som om denne kan ha gått av med døden ig og med at den har fått så mye "juling", men....
Har du forsøkt å sette i lader i vegguttak og da holde inne Meny og Midtknappen til det kommer opp et eple på skjermen?

Det kan være verdt forsøket i alle fall.
medlem i 165 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav KingMathias96 » tor 03.02.2011 23:46

Har prøvd alt som går an å trykke på.. Ser ikke lyst ut. Men det blir gloheit når jeg lader den. Da betyr det at den er i livet, men det kommer ikke opp noe på skjermen. :(
medlem i 158 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav SpecialForce » fre 04.02.2011 0:06

Her har du jo behandlet iPoden din som søppel. Nå vet du hva som skjer når du ikke behandler ting. Håper bare du lærer. Misliker sterkt når folk behandler tingene sine som du har gjort.
medlem i 170 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav anonym19 » fre 04.02.2011 0:52

Har selv mistet ned iPhonen noen ganger, man gjør det som regel ikke med vilje, så ingen grunn til å være så spydig her!

Har du prøvd en hard resett?
medlem i 161 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav KingMathias96 » lør 05.02.2011 0:59

Ingen grunn til å være spydig! Er ikke min feil når den faller ut av lommen og tilfeldigvis i et skur.
Hva er en hard resett?
Btw. Så funket den igår kveld og idag, men da jeg skulle ut i kveld så funket den ikke lenger.
medlem i 158 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav KlodrikMcKr » ons 09.02.2011 0:04

Hvilke versjon er det (iPod Touch 1g. 2g, 3g, 4g)
Og dere som missliker folk som behandler ting dårlig. Møt en av kompisene mine. Han bruker Nokiaen sin som søppel han. Han mister den mins 5 ganger daglig på bare skolen.
Den har store fuktskader på skjermen etter å ha ligget i do et par timer men den går utrolig nok ikke i stykker. Nokia satser litt får mye på kvalitet og alt får lite på brukervendlighet. Man må jo trykke 5 ganger får å komme seg til bilder!

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Ipoden funker ikke, Ingen av knappene reagerer.

Innleggav iPodz » man 28.02.2011 16:24

Muligens batteriet som har smeltet, da..
medlem i 158 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere