Redsn0w alternativ på Mac

Diskuter Apples iPod touch

Redsn0w alternativ på Mac

Innleggav ddybing » tir 01.02.2011 20:02

Hei :)

Har jailbreaket min iPod Touch 4G som kjører 4.2.1, altså blir det tethered ( :-/ )
Nå har jeg gått 100% over til Mac og jeg lurer på et alternativt program, eller selve Redsn0w, til Mac slik at jeg kan boote iPod`n tethered. Noen som har noen forslag? Bør helst kunne kjøre på PPC og 10.5 :)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Redsn0w alternativ på Mac

Innleggav KlodrikMcKr » tir 08.02.2011 23:54

Her har du linken. De aller fleste jailbreaker kommer først til Mac så til Windows. Det er noe som heter Google ;) https://sites.google.com/a/iphone-dev.c ... ects=0&d=1

Men hva skal du med redsnow? Det er mye bedre og enklere og bruke greenpois0n rc5.
Har brukt det på tre iPodder på 2 dager. Fungere perfekt. :-)

Lastes ned herfra. http://greenpois0n.com/

Gjelder og følge med i iPhone Verdnen siden det ofte innebærer iPod Touch. :-)

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Redsn0w alternativ på Mac

Innleggav ddybing » ons 09.02.2011 9:26

Har googla, men fant aldri noe som funka ordentlig eller i det hele tatt på PowerPC ;)

Funker alle de du har linka til på PowerPC? :)

EDIT: Hmm.. de funka visst ikke på PowerPC.. Får ta å søke litt. Ellers takk, ihvertfall :)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Redsn0w alternativ på Mac

Innleggav KlodrikMcKr » ons 09.02.2011 17:28

Nei det vet jeg ikke. Overså vist den detaljen :-! . Men du kan jo prøve Greenpois0n eller bare låne en annens PC og kjøre Greenpos0n.
Pass isåfal på at iTunes er lokka.

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Redsn0w alternativ på Mac

Innleggav ddybing » ons 09.02.2011 19:45

Ja, gjorde det via JailBreakMe og Redsn0w på PC istedenfor. Men hadde vært kjekt å kunne få gjort det på Macen :) Er fort at du noe krasjer og at jeg må gjennopprette og så jailbreake igjen. Tar så lang tid å få dratt fram det spetakkelet av en PC :P

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]