"Puro" etui til iPod Touch 4G

Diskuter Apples iPod touch

"Puro" etui til iPod Touch 4G

Innleggav casablanca » fre 28.01.2011 8:34

Jeg er på utkikk etter et etui til min iPod Touch 4G og vurderer Puro (så den bla. hos Spaceworld for kr. 200,-) sin. Noen som har den og kan dele erfaringer?

Det jeg er ute etter er at den sitter godt (ikke sklir av iPod'n) og at den er god å holde i (skal ha litt gummifølelse som gjør at den ikke så lett sklir ut av hånda). Det er også en fordel om etuiet har forhøyninger der volumknappene skal være da jeg ikke er så veldig begeistret for Apple sin design med skråkanter.

Puro sitt etui er visst laget av silikongummi, men den virket litt mindre "billig" enn mange av de andre laget av samme stoff (litt mindre glatt osv.). Gummietui for iPod ser ut til å være vanskelig å få tak i.
medlem i 221 måneder
 

Re: "Puro" etui til iPod Touch 4G

Innleggav gkrister » fre 28.01.2011 11:55

Jeg kjøpte mitt "Puro"-etui før jeg fikk case fra Apple Store, og var kjempefornøyd. Hender jeg fortsatt bytter til det innimellom. Er myk silikon ja, men den sitter fint rundt iPhoner/iDevicen du bruker. Spør om det er noe mer :)

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: "Puro" etui til iPod Touch 4G

Innleggav haakon40 » fre 28.01.2011 16:35

Gå heller inn på http://www.dealextreme.com og kjøp 20 forskjellige cases til samme prisen :)
medlem i 182 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron