Nullstille/slette alt på ipod touch

Diskuter Apples iPod touch

Nullstille/slette alt på ipod touch

Innleggav frank75 » søn 21.11.2010 12:17

Fruen skal ta over min ipod touch og lurer da på hvordan man nullstiller/sletter det som er innpå der?
Hadde vært greit om hun kunne startet på ny med denne.
Har masse app'er hun ikke kommer til å bruke.
Og hvordan gjøres dette mot itunes og app store siden denne er registrert på meg?

På forhånd takk :-)
medlem i 173 måneder
 

Re: Nullstille/slette alt på ipod touch

Innleggav BlueWaste » søn 21.11.2010 14:31

Om hun selv eier en PC eller Mac, kan hun koble den til iTunes og velge gjenopprett. Dette sletter alt fra iPod'en.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Nullstille/slette alt på ipod touch

Innleggav El Pistolero » fre 25.02.2011 1:00

Jeg skal selge min iPod Touch 4, og gjenopprettet den med iTunes. Jeg tok "klargjør som ny". Alt av apps og programmer ble slettet, og jeg skulle sjekke om alt av mine opplysninger var borte ved å laste ned noe i app store(via ipoden). Men når jeg tok install, var epost-adressen min lagret der. Det er ikke helt heldig for den nye brukeren. Hvordan får jeg slettet det?
medlem i 163 måneder
 

Re: Nullstille/slette alt på ipod touch

Innleggav iPodz » man 28.02.2011 11:11

Adrianricci skrev:Jeg skal selge min iPod Touch 4, og gjenopprettet den med iTunes. Jeg tok "klargjør som ny". Alt av apps og programmer ble slettet, og jeg skulle sjekke om alt av mine opplysninger var borte ved å laste ned noe i app store(via ipoden). Men når jeg tok install, var epost-adressen min lagret der. Det er ikke helt heldig for den nye brukeren. Hvordan får jeg slettet det?


Du kan da endre passord på iTunes brukeren din på http://www.itunes.com (?)
Da får ikke h*n som kjøper din iPod til å logge inn, for når den nye eieren prøver å logge inn får han beskjed om at passordet er endret, å må skrive inn det nye, som han antageligvis ikke vet..
medlem i 158 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]