Ørpropper, hvilke?

Diskuter Apples iPod touch

Ørpropper, hvilke?

Innleggav hen9ng » søn 31.10.2010 19:10

Hei!

jeg har planer om gå til innkjøp av noen nye ørepropper, men jeg lurer på hvilken type jeg skal velge....

porppene må:
-sitte bra i øret
- ikke koste mer enn 350-400 kr
- ha grei lyd

har sett litt på Skullcandy Ink'd, de er de beste jeg har funnet til nå...

Håper på noen gode forslag! :)

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav Ovit82 » søn 31.10.2010 23:10

Jeg er veldig lite glad i scullcandy, alt jeg har vært borti derfra har meget lav kvalitet. De er laget for å se kul ut, ikke for å ha god lyd. Sanheiser eller pioneer lager gode billigpropper i den prisklassen du er ute etter.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav dodie » søn 31.10.2010 23:15

Beats by Dre Tour øreproppene ligger på eBay til ca den prisen. Sykt bra propper. Deilig med krøllefri ledning
medlem i 164 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav Logik » søn 31.10.2010 23:43

Ja, får du tak i Beats By Dre til den prisen så kjør på. Jeg har ikke prøvd dem selv, men jeg tror dem er syke.
Ellers så har man jo Skullcandy Full Metal Jacket. De er gode å ha på, og har mye bass.
Perfekt om du hører på musikk hvor mye bass er greit, f.eks. rap, Hop-hop, hardstyle osvosv..
Jeg brukte disse før, og var meget fornøyd, men over de siste årene så har musikksmaken min endret seg, så de egner seg ikke til den musikken jeg hører på nå. Det er metal og nokså harde saker.

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav Juliusbo » søn 31.10.2010 23:49

Fikk nylig tak i ett par Aerial 7, sykt digge! God lyd, fett design, og de sitter godt..

Er vell to utgaver, en med mic og knapp til play og pause osv.. Og en uten..

De er ganske rimelige hvis du kjøper de fra Statsa..
(http://www.aerial7.com/product/SUMO/SHADE/)
medlem i 161 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav crazysteppy » man 01.11.2010 1:52

Er ganske fornøyd med mine Koss-propper =) sitter bra, lydtette, og bra trøkk i de.

Noen som vet om noen propper med masse bass i? Da mener jeg masse! Har som sagt Koss sine propper. De er veldig gode til den prisen, men ville gjerne hatt enda mer bass :p Helst under et par lapper, men kan strekke meg lengre om noen har noen som virkelig dundrer!
medlem i 188 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav Sebbai » man 01.11.2010 8:06

Du kan spørre i butikken om å prøve bose in-ear, hadde koss sine spark plug før og var ute etter det samme som deg, kjøpte meg bose og jeg var veldig fornøyd, er ikke sikker på om det er kraftigere bass, men jeg er hvertfall fornøyd :)

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav win_xp » man 01.11.2010 10:08

Kjøpte meg Scullcandy inear titanium i helga.
Fy pokker til lyd :D

Men titta litt mer nøye på ledningen og den er full av små rifter :(

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Ørpropper, hvilke?

Innleggav crazysteppy » man 01.11.2010 11:48

Takker for svar, de må prøves ut!
medlem i 188 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]