Knust iPod Touch

Diskuter Apples iPod touch

Knust iPod Touch

Innleggav mr. iPodtouch » tir 14.09.2010 17:00

Hei glassplaten på iPoden(1. gen, 8gb) min er knust, hva vil svare seg:
1. Få den reparert
2. Kjøpe ny
medlem i 194 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav hen9ng » tir 14.09.2010 17:27

Hvis du har penger vil jeg anbefale deg å kjøpe ny. Mange nye muligheter på den nye touchen. Virker kanonbra!

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav mr. iPodtouch » tir 14.09.2010 18:04

Det var det jeg trodde ja... men jeg tror ikke jeg kommer til å satse på iPod touch lenger siden jeg synes den blir litt for stor å ha med seg.
medlem i 194 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav hen9ng » tir 14.09.2010 18:38

Er du mer klar for den nye nanoen da?
Alle de nye ipodene virker jo veldig bra..
Det er egentlig bare velge å vrake...

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav flybaba » tir 14.09.2010 18:41

Det vil uansett være billigst å reparere den, og hvis du ikke vil ha ny, kan du jo bare la den være som den er? Eller reparere og selge den, eller selge den som deltelefon til dr. Ipod eller noen som er i den buisnessen :)
medlem i 183 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav Traktor » tir 14.09.2010 19:20

Tviler på at h*n får solgt en iPod Touch som deltelefon :rolls eyes: Om du har penger så kjøpe en nye. iPod touch, iPod nano eller hva du ville ønske. Det lønner seg nok ikke å reparere den. Og dessuten er du ikke litt keen på noe nytt, og med tanke på at alle ipodene, med untak av ipod calssic akuratt er oppdatert passer det jo yperlig å kjøpe en ny. Hadde ikke nølt et sekundt med å kjpe en av de nye om min ipod hadde blitt ødelagt, og spesielt med tanke på at det er den første generasjonen.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav mr. iPodtouch » tir 14.09.2010 19:35

Takk for svar alle sammen :-) Det blir nok til at jeg kjøper den nye nanoen, det er jo alltid kjekt med noe nytt ;)
medlem i 194 måneder
 

Re: Knust iPod Touch

Innleggav SpecialForce » lør 09.10.2010 15:50

Stemmer det :) Med tanke på at du har en førstegenerasjon, så vil du bli svært overrasket over alt det kule som har kommet til touchen :) Det om å selge iPoden som en deleenhet til en profesjonell reparatør var en veldig god ide. Hør med noen i "bransjen" :)
medlem i 170 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron