Programmer i Papirkurven

Diskuter Apples iPod touch

Programmer i Papirkurven

Innleggav KlodrikMcKr » søn 12.09.2010 19:47

Hei

Jeg har en iPod touch 3generasjon som har kjørt 3.1.3 og vert jailbreaket med med spirit.
Så kom jo oppdateringen til 4.0 og jailbreak med jailbreakMe som jeg gjorde. Men putselig en dag oppdaget jeg at en haug av programmer fra iPoden og Restor av Firmvaren for 3.1.3 og 4.0 lå i papirkurven i tilleg til at programmene ligger i iTunes. Er det fordi jeg første gang jeg åpnet Cydia trykte make my life easyer så jeg kan gjennoprette fra de eller er det bare sånn som pleier og skje. Og det med programmene, er det fordi de har vert oppdatert og den gamle versjonen har slettet seg?

Spør her fordi jeg regner med at jeg får raskere svar her enn i ipod delen.

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Programmer i Papirkurven

Innleggav SpecialForce » søn 12.09.2010 21:49

Dette er eldre programversjoner, slett alle og inkluder firmwarefilene du viser oss, de får du lett tak i igjen. Gjør dette etter hver gang du oppdaterer programmene dine i iTunes, dette er normal oppførsel, og skjer også på Windows.
Neste gang du spør spørsmål, vennligst legg de i et relevant forum. Skulle alle gjøre som deg ville det blitt kaos her inne.
medlem i 170 måneder
 

Re: Programmer i Papirkurven

Innleggav KlodrikMcKr » man 13.09.2010 15:29

Takk for svar.

Du har rett i at det ville blit kaos om alle skulle gjort som meg. Det var sent på kvelden og jeg var veldig stressa pga tull med word for Mac til en skoleoppgave og jeg ville bare ha svar så fort som mulig.

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]