Førstegenerasjons Ipod Touch fryktes død! hjelp!

Diskuter Apples iPod touch

Førstegenerasjons Ipod Touch fryktes død! hjelp!

Innleggav Lasse Holst » man 30.08.2010 23:33

Skulle skru på min første generasjons Ipod Touch, da jeg plutselig fikk en helt hvit skjerm. Det første jeg tenkte var at jeg kanskje hadde eid den passe grovt da jeg tapte i fifa, men regner ikke med at litt kasting rundt omkring i rommet kan gjøre denslags. Men, jeg gjenopprettet Ipoden, og saken er:

MACen registrerer ipoden, kan fint legge inn sanger osv, men skjermen er enten hvit eller svart, den bestemmer litt av seg selv. Noen ganger er den både hvit og svart. Er det noe jeg kan få gjort med dette problemet?

Bilde

Bilde
medlem i 174 måneder
 

Re: Førstegenerasjons Ipod Touch fryktes død! hjelp!

Innleggav rockingpanda » lør 11.09.2010 2:00

Jeg har det samme problemet. Ipoden min har levd sitt eget liv i det siste, men jeg har alldit klart å se skjermen og bruke den. nå er den helt hvit, med noen streker på seg. Greia er at jeg har behandlet den veldig bra, men det er den eldste av ipod touch. Men det burde vel ikke være noe galt i det?
medlem i 163 måneder
 

Re: Førstegenerasjons Ipod Touch fryktes død! hjelp!

Innleggav SpecialForce » søn 12.09.2010 21:21

Hvis du faktisk behandler den som en biteleke for bikkja di(du nevnte kasting rundt) så må du regne med at den ikke fungerer. Lær deg å behandle tingene dine pent, gråt en skvett og gled deg over at Apple lanserte nettopp iPod Touch i ny utgave. Den finnes her blant annet: http://www.apple.com/no/ipodtouch/
medlem i 170 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]