Oppdatere iPod Touch MA-modell i iTunes lovlig!

Diskuter Apples iPod touch

Oppdatere iPod Touch MA-modell i iTunes lovlig!

Innleggav Tosha92 » fre 16.07.2010 13:37

Hei!

Jeg reiser til statene på mandag, og trenger derfor Spotify til min iPod Touch MA-modell (antar at det er 1.gen).

Jeg har Spotify premium og alt det der, men trenger versjon 3.0 eller høyere for å kunne laste ned Spotify i App Store. Men når jeg trykker oppdater i iTunes, så står det at iPoden min har den siste oppdateringen, 2.2.1. MEN, det er jo 3.1.3 som er den nyeste, så det går altså ikke an å oppdatere iPoden min lovlig i iTunes. Noen måte å få det til å fungere?

Og et spørsmål til; hvis jeg jailbreaker iPoden, kan jeg da bruke App Store, eller er det bare Cydia som gjelder. For grunnen til at jeg gjør det hele, er for å få Spotify. Så hvis jeg ikke kan få App Store, så er det ikke noe poeng.

Håper på bra og raske svar :D

Mvh
Tosha92

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Oppdatere iPod Touch MA-modell i iTunes lovlig!

Innleggav hen9ng » søn 18.07.2010 11:45

Har du nyeste versjon av iTunens da?? Har hørt noe om at det er nødvendig hvis du skal update ..

Men hvis du jb'er kan du laste ned apps fra app store, men jeg tror at alle appene blir gratis eller noe+at du får tilgang til Cydia....

Ikke heng meg hvis dette er feil da.....

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Oppdatere iPod Touch MA-modell i iTunes lovlig!

Innleggav KlodrikMcKr » ons 21.07.2010 21:46

Hei.
Det er riktig at du må ha nyeste versjon av iTunes. Men hva er en MA model. Er det en fake model eller noe såndt? i vert fall, hvis du jailbreaker kan du bruke både app store og Cydia (har jailbreaket selv) får å få gratis programmer må du laste med et program fra Cydia igjen. Jeg kan ikke si hva dette programmet heter siden det strider mot reglene.

Men hvis du jailbreaker kan du laste ned et program som lar deg veksle i mellom filmware 3.1.2 og 3.1.3 men det står at det kun er for 3.1.2 brukere. Hvis du er helt desperat kan du jo prøve. Programmet finner du ved å søke på 3.1.3 I Cydia. Men antageligvis må du ha en nyere fimeware for å jailbreake så da er du kommet like langt. Programer skal vistnåk vere litt ustabilt etter siste update. Så iTunes oppdate er nåk det eneste mulige eller kjøpe en ny iPod.

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Oppdatere iPod Touch MA-modell i iTunes lovlig!

Innleggav SpecialForce » søn 12.09.2010 21:39

Dere gjør det tungvint. Det stemmer at 3.1.3 er den nyeste for din iPod. Gå på denne siden: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ Last ned firmware, trykk shift og gjenopprett i iTunes og følg instruksene. Deretter kan du bruke google for en jailbreakguide for 3.1.3 og din modell. Sørg nå endelig for å bruke nyeste iTunes versjon. Eldre versjoner gir gjerne kluss i oppdatering til nyeste firmware.
medlem i 170 måneder
 

Re: Oppdatere iPod Touch MA-modell i iTunes lovlig!

Innleggav KoC » man 30.05.2011 23:24

Oppfølging her? Funker det som SpecialForce sier? Har selv en iPod MA (1. gen), trenger ikke jailbreak, men trenger iOS3 for å kjøre Rowmote.
medlem i 222 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]