Løst problemet med iPod touch, iOS 4 og batterilevetid

Diskuter Apples iPod touch

Løst problemet med iPod touch, iOS 4 og batterilevetid

Innleggav GoldenHymn90 » tor 08.07.2010 10:36

Siden jeg ser mange sliter med batterilevetiden på sin touch etter å ha oppgradert til iOS 4, så tenkte jeg kanskje det var lurt å informere andre om løsningen jeg kom fram til. Først vil jeg si - ja, jeg vet det allerede finnes en tråd om det, men det hadde vært lettere og mer praktisk med en ny for de som ikke har fulgt med fullt så mye på forumet.

Det som fikk batterilevetiden på min iPod til å bli normal igjen var i hvertfall å slå av 'varsling' på innstillinger, samt slå av 'hent nye data' på e-postinnstillinger. Jeg tror derfor derfor og håper at det funker for dere andre også.
medlem i 167 måneder
 

Re: Løst problemet med iPod touch, iOS 4 og batterilevetid

Innleggav ameja » man 18.10.2010 15:15

Hei! Jeg fikk også løst batteritid-problemet på den måten som beskrives her.

MEN, nå er det tilbake igjen. Selv ved fulladet batteri så er det nesten tomt etter at iPod'en har ligget urørt fra den ene kvelden til den neste :-( (jeg kjører ikke power off, jeg slukker den bare)

Jeg har lastet ned en rekke nye apps siden batteritidproblemet ble fikset siste gang, og jeg har lastet ned siste iOS 4-versjon. Men ellers er alt ved det samme. Jeg tror bestemt ikke at det er batteriet som er problemet, for jeg kan lett spille spotify eller itunes i flere timer på en lading.

Noen tips om hva det kan være?

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Løst problemet med iPod touch, iOS 4 og batterilevetid

Innleggav KlodrikMcKr » ons 20.10.2010 6:54

Skru alti på flymodus hvis du ikke skal bruke nettet. Min iPod Touch 4 minket da fra 30% til 3% strømforbruk på 10 timer

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]