Ødelagt iPod! Hjelp!

Diskuter Apples iPod touch

Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav iGerrex » tir 19.01.2010 18:10

Min iPod Touch er litt ødelagt! :-[ Hver gang jeg slår av iPoden ordentlig(Altså holder inne slå-av knappen) og så skrur den på igjen kommer det bare det som kommer første jeg skrudde den på: Et bilde som sier at jeg må koble i iTunes! Men når jeg kobler den til iTunes på datamaskinen kommer det bare opp et vindu hvor det står: iTunes har oppdaget en iPod i gjenopprettingsmodus. Du må gjenopprette iPoden for å kunne bruke den sammen med iTunes., og så får jeg ikke synkronisert! Og jeg vil IKKE gjenopprette iPoden, for jeg har masse viktige ting der som ikke er synkronisert!

Dette problemet har jeg hatt en gang før, men da bare koblet jeg til iTunes, slo av iPoden eller noe sånt, slo den på igjen og alt var bra. Jeg prøvde det samme denne gangen, men da gikk det ikke.

Hvis ikke jeg får noe svar her, må jeg nok dessverre kanskje levere den inn på verksted, men det synes jeg er en liten risiko. Håper noen her hatt det samme problemet,og har løst det, eller kanskje noen kan lese litt på Internett.

Takk på forhånd, hilsen iGerrex.

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav TheRealChristoffer » tir 19.01.2010 18:13

Prøv å gjennoprett den før du eventuelt sender den inn;) garanterer deg at de gjennopretter den på verkstedet og. er nok en softwarefeil

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav iGerrex » tir 19.01.2010 18:20

Til Cosmo Kramer.

Jeg vil ikke gjenopprette, for det er så lenge siden jeg har fått synkronisert at det ligger masse dyrebart innhold på iPoden, for eksempel ting jeg har fått inn gratis som nå koster penger igjen!

-iGerrex

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav TheRealChristoffer » tir 19.01.2010 18:23

du skal kunne laste ned de appsene gratis igjen. prøv 1 app i itunes for å teste;)

Hvis du ikke vil gjennoprette kan du utelukke å sende den inn på garantien til verksted. Det første de gjør er å gjennoprette den der:P

men test med en app på pcen;) funket for meg selv om det var gratis og koster nå

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav haakon40 » tir 19.01.2010 18:26

Apps er lastet ned på brukeren din ikke selve touchen, så det er bare å laste de ned på nytt og da betaler du ikke noe
medlem i 182 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav TheRealChristoffer » tir 19.01.2010 18:30

du har ikke noe valg en å gjennoprette. apps får du ned gratis men ikke musikk som er kjøpt på ipoden og ikke overført

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav iGerrex » søn 24.01.2010 18:46

Nå har jeg prøvd å gjenopprette, men når jeg har kommet litt langt kommer det bare opp et vindu hvor det står ar iTunes kunne ikke gjenopprette iPoden på grunn av feil(14). Jeg er litt bekymret nå. I morgen skal vi sende inn iPoden på verksted, men jeg har fortsatt et bittelite håp akkurat nå. Kan noen prøve å hjelpe?

Brukerens avatar
medlem i 171 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav Gaute43 » søn 24.01.2010 21:27

Har du prøvd alt på Apples feilsøkingsassistent?
Link: http://www.apple.com/no/support/ipodtou ... eshooting/

Du kan også se om du finner en løsning på Apples support-forumer.
Link: http://discussions.apple.com/category.j ... goryID=221

Lykke til! :-)

EDIT:
Jeg fant en guide som kanskje kan virke. Det står at den kan virke på feilkode 14
Link: http://support.apple.com/kb/TS1275

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav KnutB1 » lør 24.04.2010 18:55

Hei,
Det samme skjedde min min Touch i dag. Problemet er at min nye MBP er stuck i Pudong.... Altså ingen maskin med iTunes. Har en ATV med mesteparten av musikken.
Noen som aner hva som skjer med innholdet på Touchen og ATV når/hvis det lykkes med gjenoppretting?
medlem i 171 måneder
 

Re: Ødelagt iPod! Hjelp!

Innleggav SpecialForce » søn 12.09.2010 21:44

Fælt da... Hvorfor skulle din iTouch strekke ut en ond hånd og slette ting på din Appletv? Det skjer ikke det, enkelt og greit. Ellers så er det bare å gjenopprette. Noen ganger er iPoden sær på hvilken PC man bruker. Anbefaler da å prøve en annen PC, og ALLTID bruke nyeste iTunes-versjon under oppdatering.
medlem i 170 måneder
 


Returner til iPod touch



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron