iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » ons 01.11.2017 8:48

akan86 skrev:
Shiver skrev:Fikk nettopp e-post fra Telenor om at min iPhone X 256GB Stellargrå var på lager. Da er det vel kanskje lov å håpe at den ligger på posten allerede på fredag :D Bestillingen gikk gjennom 09:45 på Telenors nettsider.


Samme her, bare i sølv. Bestillingsnummer ***020, så mistenker at jeg er nummer 20. Fikk gjennom reservasjonen 09:45 (da det åpnet på grunn av tekniske problemer hos Telenor).


Jeg mener jeg bestilte så snart nettsiden var oppe, men sikkert noen som kom inn før meg. Var jo helt kaos på alle bestillingssider forrige fredag!
Ikke peiling på hvor jeg er i køen, men håper å få en e-post snart!
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav suleman » ons 01.11.2017 9:20

Noen har fått sporing fra Apple store? Levering 03 NOV
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » ons 01.11.2017 9:34

suleman skrev:Noen har fått sporing fra Apple store? Levering 03 NOV


Jeg har levering 13-20 november, så absolutt INGEN sporing ennå... :-/
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav arnefismen » ons 01.11.2017 10:14

Jeg har fått levering 3. november på begge telefonene jeg bestilte. Var usikker på om jeg ville ha 256 eller 64, så bestilte begge (i sort). Nå har jeg bestemt meg for å beholde 256, og ønsker da enten å returnere 64gb, eller så kan jeg selge den til noen i Oslo-området som ønsker seg telefonen på fredag.

Vil ikke ha noe mer enn det den kostet hos Apple (10 990,-), og har heller ikke lyst til å legge den ut på Finn.

Solgt
Sist endret av arnefismen den ons 01.11.2017 13:35, endret 1 gang
medlem i 236 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav akan86 » ons 01.11.2017 10:53

Du får ringe Kundeservice og spørre dem om når du fikk lagt inn reservasjonen. Jeg fikk som sagt lagt inn 09:45. Men det kan jo være noen hundre reservasjoner på ett minutt da.
medlem i 184 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » ons 01.11.2017 13:19

Noen som har fått sendingsbekreftelse fra Eplehuset??
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav suleman » ons 01.11.2017 17:16

Ser at Apple har trukket kjøpesum pengene fra kortet mitt 29.10, levering 03 Nov men fremdeles ingen sporing nr, sikkert opplyser de senere idag/imorgen tidlig
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav arnefismen » ons 01.11.2017 17:27

@suleman: Vanligvis oppdaterer de ikke status før dagen før levering.
(Tipper alle de norske reiser fra Nederland i morgen kveld.)
medlem i 236 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Atrus » ons 01.11.2017 21:41

arnefismen skrev:@suleman: Vanligvis oppdaterer de ikke status før dagen før levering.
(Tipper alle de norske reiser fra Nederland i morgen kveld.)


Håper det. Denne ventetiden og usikkerheten er helt jævlig

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav turimblar » ons 01.11.2017 21:45

Eplehuset har reservert pengene på kredittkortet mitt, men det står bare Behandler. Ingen anelse om når den er tenkt å sendes. Skulle gjerne hatt den allerede nå på fredag, og synes det er litt dårlig oppfølging fra Eplehuset.

Ordrenr er 000010647, og jeg fikk bekreftelsen kl. 09.35.
Grå 64GB.

Mottok en oppfølgingsmail hvor det sto 'Vi oppdaterer deg gjennom hele ventetiden'.
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Sasukex2 » ons 01.11.2017 22:31

turimblar skrev:Eplehuset har reservert pengene på kredittkortet mitt, men det står bare Behandler. Ingen anelse om når den er tenkt å sendes. Skulle gjerne hatt den allerede nå på fredag, og synes det er litt dårlig oppfølging fra Eplehuset.

Ordrenr er 000010647, og jeg fikk bekreftelsen kl. 09.35.
Grå 64GB.

Mottok en oppfølgingsmail hvor det sto 'Vi oppdaterer deg gjennom hele ventetiden'.


Statusen din har endret seg i hvertfall. Min står fortsatt accepted. :-[
medlem i 182 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav turimblar » ons 01.11.2017 22:46

Hvilket bestillingsnummer har du fått fra Eplehuset?
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Sasukex2 » ons 01.11.2017 23:51

turimblar skrev:Hvilket bestillingsnummer har du fått fra Eplehuset?



Hei, fikk 000010476 bestilte 256gb Stellargrå.
medlem i 182 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » tor 02.11.2017 7:16

Sasukex2 skrev:
turimblar skrev:Hvilket bestillingsnummer har du fått fra Eplehuset?



Hei, fikk 000010476 bestilte 256gb Stellargrå.


Da er du i alle fall foran meg i køen, jeg har 10510 på samme modell.
Eplehuset sa i går at de ikke har mottatt noen telefoner til nettbutikken, kun telefoner som skal ut til butikkene. Så status hos Eplehuset er at de ikke har telefoner å sende ut!

Ser at flere eplehuset butikker har de fleste modellene på lager, men "mindre en 5 tilgjengelig". Det vil si totalt maks 20 telefoner pr. butikk, de vil jo være utsolgt på 4,5minutt! Frustrert og pessimist foran lanseringen, men håper på litt flaks for å skaffe meg en til NORMAL pris i morgen :)

Dagens lille utblåsning...
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Sasukex2 » tor 02.11.2017 11:12

Da er du i alle fall foran meg i køen, jeg har 10510 på samme modell.
Eplehuset sa i går at de ikke har mottatt noen telefoner til nettbutikken, kun telefoner som skal ut til butikkene. Så status hos Eplehuset er at de ikke har telefoner å sende ut!

Ser at flere eplehuset butikker har de fleste modellene på lager, men "mindre en 5 tilgjengelig". Det vil si totalt maks 20 telefoner pr. butikk, de vil jo være utsolgt på 4,5minutt! Frustrert og pessimist foran lanseringen, men håper på litt flaks for å skaffe meg en til NORMAL pris i morgen :)

Dagens lille utblåsning...


Det er rart at de ikke har fått telefoner for nettbutikken. Trodde det ville komme inn først, så vi kunne få det til lanseringsdatoen. Droppa å handle hos Apple.no for jeg trodde det ville ta lenger tid. (Har alltid måttet vente 2-3 uker)
Tenkte faktisk å stå utenfor Eplehuset i morgen. Hvis jeg ikke fikk telefonen sendt i går, men tror jeg dropper det med tanke på hvor få telefoner det er tilgjengelig.
medlem i 182 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere