iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » tor 02.11.2017 12:38

Sasukex2 skrev:
Da er du i alle fall foran meg i køen, jeg har 10510 på samme modell.
Eplehuset sa i går at de ikke har mottatt noen telefoner til nettbutikken, kun telefoner som skal ut til butikkene. Så status hos Eplehuset er at de ikke har telefoner å sende ut!

Ser at flere eplehuset butikker har de fleste modellene på lager, men "mindre en 5 tilgjengelig". Det vil si totalt maks 20 telefoner pr. butikk, de vil jo være utsolgt på 4,5minutt! Frustrert og pessimist foran lanseringen, men håper på litt flaks for å skaffe meg en til NORMAL pris i morgen :)

Dagens lille utblåsning...


Det er rart at de ikke har fått telefoner for nettbutikken. Trodde det ville komme inn først, så vi kunne få det til lanseringsdatoen. Droppa å handle hos Apple.no for jeg trodde det ville ta lenger tid. (Har alltid måttet vente 2-3 uker)
Tenkte faktisk å stå utenfor Eplehuset i morgen. Hvis jeg ikke fikk telefonen sendt i går, men tror jeg dropper det med tanke på hvor få telefoner det er tilgjengelig.



Det jeg fikk beskjed om fra kundeservice, at de telefonene de fikk inn ble sendt ut til butikkene. Hvis man skal stå i kø bør det ikke være mer en 15-20 i den køen om man skal kunne sikre seg et eksemplar.

Ser noen på 9to5mac.com har fått sendingsbekreftelse fra Apple selv om det står levering 15-24 november. Jeg har levering 13-20 november, hadde blitt superhappy om den kom tidlig neste uke :)
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav suleman » tor 02.11.2017 13:22

iPhone X har blitt sendt fra Apple store, fått sporing DHL, men ingen treff ennå, levering imorgen. :-)
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav AckAttack » tor 02.11.2017 13:29

Bekreftelse på sending mottatt fra Apple Store!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » tor 02.11.2017 13:33

suleman skrev:iPhone X har blitt sendt fra Apple store, fått sporing DHL, men ingen treff ennå, levering imorgen. :-)


Når hadde du levering oppgitt fra apple før den ble sendt?
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav suleman » tor 02.11.2017 13:48

Coswordo skrev:
suleman skrev:iPhone X har blitt sendt fra Apple store, fått sporing DHL, men ingen treff ennå, levering imorgen. :-)


Når hadde du levering oppgitt fra apple før den ble sendt?

03 NOV
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Coswordo » tor 02.11.2017 13:48

AckAttack skrev:Bekreftelse på sending mottatt fra Apple Store!


Når hadde du opprinnelig levering?
medlem i 180 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav AckAttack » tor 02.11.2017 14:03

3. november. Fikk lagt inn bestilling litt over 09 den 27/10.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav j0ker22 » tor 02.11.2017 16:24

Dette er hva jeg fikk fra Eplehuset i svar. Forstår jeg det slik at de som har bestilt 27.okt ikke vil kunne få med denne forsendelsen og må vente til neste som er om 3-4 uker?

«
Det er slik at vi mottar iPhone X i butikkene på Fredag 03/11.
Disse telefonene er ikke en del av de man kan forhåndsbestille, så her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder.

De som har forhåndsbestilt telefonen vil få i andre rekke, dvs når vi mottar en ny forsendelse med telefoner fra Apple.
Dette har vi ikke fått noen konkret dato på, men vi håper å få begynt utsendelse innen 3-4 uker.
Vi vil også opplyse alle som har forhåndsbestilt pr e-post underveis i bestillingsprosessen etterhvert som vi får mer informasjon å meddele.»
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Snobb » tor 02.11.2017 16:43

Fikk bekreftelse på sending tidligere idag. Står fortsatt 6.November på estimert leveringsdato. Det jo lov å håpe :-)

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav akan86 » tor 02.11.2017 18:05

Ser ut til at Eplehuset har misforstått hva det vil si å forhåndsbestille. Synd. Hadde dere visst at dere kom i andre rekke ville jo ialle bestilt et annet sted. Jeg forhåndsbestilte fra Telenor sin nettbutikk og har forventet levering på mandag (bor i Nord-Norge så ville fått i morgen om ikke).
medlem i 184 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav j0ker22 » tor 02.11.2017 18:27

akan86 skrev:Ser ut til at Eplehuset har misforstått hva det vil si å forhåndsbestille. Synd. Hadde dere visst at dere kom i andre rekke ville jo ialle bestilt et annet sted. Jeg forhåndsbestilte fra Telenor sin nettbutikk og har forventet levering på mandag (bor i Nord-Norge så ville fått i morgen om ikke).



Det er jo helt absurd! Bestilt fra apple.no også da, med levering 13-20 nov. Satser på at den kommer 13 :-D
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav p206cc » tor 02.11.2017 19:50

Innlevert for sending kl.13:01, så da kommer den vel i morgen!!
Fra Apple.no
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav Tattoo » tor 02.11.2017 20:18

Har nå fått melding fra DHL EXPRESS at telefonen blir levert i morgen! :-)
medlem i 175 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav suleman » tor 02.11.2017 20:20

Tattoo skrev:Har nå fått melding fra DHL EXPRESS at telefonen blir levert i morgen! :-)

jeg har også fått sms
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone X forhåndsbestilling Eplehuset

Innleggav p206cc » fre 03.11.2017 8:29

Hadde levering 3.nov, men plutselig fått den 4.! Hmmm...
medlem i 176 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron